關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月19日 星期五

病倒了

2008年12月19日(星期五)


今日終於病倒了,


不過不是大問題,


只是這個星期, 巳經感到身體出了警號給我,


因為日日都好攰, 無精神, 好想訓覺,


個頭係有啲唔係幾妥的感覺,


所以今日早上我決定不上班了,


因為我知道我真係需要休息, 好需要訓覺啊....


就係咁....我一訓就訓到....下午四點了...


所以我真係好攰呀....唔係講大話嫁!


到咗四點左右, 起身, 煮咗少少嘢食,


上吓網, 坐吓, 不經不覺又到咗老公放工時間,


今日我無話比媽咪佢哋知我無返工,


因為我唔想媽咪知道我咁, 唔想佢擔心.


所以我如常地七點左右返到去媽咪到食飯了.....


吃過飯, 坐咗一陣, 我哋又返天水圍lu.....


就係咁..我今日就係訓覺日了. 好舒服呀......


如果日日都可以訓到十點先起身返工, 就好了.......


又係到發夢....


沒有留言:

張貼留言