關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月21日 星期日

冬至08@老爺奶奶


2008年12月21日(星期日)


冬至


 


今日係冬至正日啊....當然係返老爺到過冬啦.


今日要好早起身呀,


因為阿姨同兩位表弟入嚟飲茶, 探媽咪呀.


約咗十點鐘去到, 所以好似番工咁早呀....


都好, 今日係冬至正日, 我都好想見媽咪.


同阿姨飲吓茶, 傾吓傾吓, 時間都好快過,


阿姨要走了, 因為佢都要準備今晚做冬的晚餐.


而我同阿榮就係媽咪到訓晏覺呀....


 


到咗下午三點半左右, 我哋就出門去市中心到行街lu..


嘩...超多人呀...無計啦, 假期又係冬至,


一定會有好多人去購物的.


我同阿榮老公都唔執輸喎,


我哋先先食過下午茶先,


坐吓, 談吓情, 就出發去shopping了.



其實最主要係陪老公買衫,


嗰然呀....買咗兩條jeans及一件外套,


都買咗一條jean比我哥哥.


好鬼抵呀, 因為係vip有半價喎...


買得好鬼開心囉....


跟住四圍行多一陣, 我哋就返去老爺到lu....


就係咁樣渡過咗一個好充實又開心的家庭冬至晚飯了.



沒有留言:

張貼留言