關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月19日 星期五

原來我並沒有放鬆...

自從媽咪患病後, 初期的兩個星期真係好忙,


不知所措, 傷心, 難過,


除著明確知道病情後,


人是放鬆了, 心沒那麼的難過,


每天都回家吃飯,


巳經不用煮飯, 不用做家務, 不用洗碗,


但原來坐車的時間還辛苦呢?


老實說: 真的很累..但不見媽咪, 總是欠了甚麼似的.


多累也要見, 因為現在我總覺得每一天都是'賺'回來的.


我其實心裡很怕失去媽咪的感覺,


很怕每天醒來後, 會發生一些我預想不到的事.


雖然我明確, 了解, 多了認識這種病,


的而且確比最初的時候放鬆了,


自己也以為是放鬆了心情, 沒那麼擔心,


朋友以為我好多了, 不那麼擔心,


但原來我並沒有....


皮膚差了, 身體比前累多了,


因為每天總是睡得不好, 腦袋總是想東想西,


想控制不去想, 但是腦袋還是不聽話,


精神不夠好, 有時做起事來還不夠起勁.


我巳經盡量不去想, 也盡量找朋友傾訴,


也盡量放下心情,


有時不回家吃飯, 和阿榮老公出外逛逛.


但是...我還是放鬆不下多少呢?


人的腦袋實在太奇妙,


真的要想想辦法去令自己輕鬆,


若然繼續如是, 我怕我會有天病倒,


到了那時, 我真的不想媽咪擔心啊....


希望可以找到放鬆心情的好方法吧!


4 則留言:

  1. 你冇時冇刻都咁擔心,咁不如搬返去同媽咪住下囉,又可以陪多d媽咪,又唔使走黎走去咁辛苦,而榮少方面咁大個人唔使照顧啦,叫佢黎你媽咪度食個飯,再pack多個lunch box,就返屋企覺覺豬囉~~ 
    [版主回覆12/20/2008 22:12:00]你估我屋企係你屋企咩.....好細嫁炸....我阿哥阿嫂搬咗返去我媽咪到住呀. 點訓呀....
    不過咁, 阿榮都係咁講,話不如我中間有幾日係媽咪到訓, 唔駛成日搭車咁辛苦. 我考慮吓啦......
    多謝您啊...

    回覆刪除
  2. 對呀,得閒一兩天回家住下,和媽見見面,傾傾計,或者同佢分享你們旅行的相,同佢講多d開心野,佢又會開心d,又唔會擔心你擔心佢,你都不用太辛苦!我們給你力量,加油呀~
    [版主回覆12/22/2008 18:19:00]我知呀。。。謝您給我的力量。
    其實媽咪呢排心情好好,精神都好好,只係我有時真係會諗埋將來發生的事,有時唔想諗嫁,但係個腦又真係唔鬼聽話囉。。。
    但有你哋傾吓,有時出去行吓,都OK的。
    放心啦,我都係一啲正面的人,我都鐘意笑的。。。。

    回覆刪除
  3. 嘩 ,睇完好擔心你呀 ,你唔好假裝開心呀 ,要釋放出來 ,唔好咁憂心 ,好驚你有病呀 ,放鬆啲啦.
    [版主回覆12/22/2008 18:17:00]我會盡量釋放出來的,好啦,等你好番。。。搵你傾,傾到你煩為止啦。。。。

    回覆刪除
  4. 希望一切順利, 好快無事~
    [版主回覆12/22/2008 18:17:00]一定會的,謝謝您啊。 THE MAY。。。。

    回覆刪除