關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月6日 星期六

放開心情


2008年12月6日(星期六)


 


今日一睡便睡到下午兩點, 趕快起床, 梳洗, 化妝,


急急腳便出門了, 因為約好了'叻叻' 在銅鑼灣等.


早幾天'叻叻'代為購買帽子給媽咪,


是一頂紅色的帽子, 但媽咪覺得紅色太sharp了,


不太喜歡, 我便約好叻叻今天去換,


而且因為我很想答謝她的好友送來的幾本書籍,


便約叻叻陪我到她好友工作的地點,


很想親身答謝她的好友.


今天'美美'又送來一本書及兩隻cd給我了,


真的很感謝她的心意,


也感謝上天再次令我認識多一位好心人.


  
  
  


今天是好友'gigi'的大日子,


較早前還在考慮去不去的,


但經與好友'經理'的勸告,


說我應該要去的,


除了因為gigi是好友外,


她說我現在都會處於不安的日子,


她提議我去這些高興又溫馨的活動,


好讓自己放鬆一吓.


想了想....好吧...就去吧.


的而且確今晚輕鬆了一晚,


與好久不見的朋友見面,


談天說地, 你一言我一語,


真的很愉快啊...


可以暫且把傷心的事放在一各.


 



新娘子的確廋了呀...雖然還是肥咗啲...哈哈...


呢張我影得gigi好廋啊....



好sexy呀.....



irene 與mavis



carmen 與新人合照



我與mandy



司儀阿欣...見到我, 佢好開心啊...



我用咗gigi的回禮小物的袋做頭飾啊....



係一粒金莎嚟的



我再次祝gigi新婚愉快!


 


~百年好合、永結同心~


9 則留言:

  1. 係呀, 你朋友都講得啱, 你都要晌適當時間放鬆下, 為自己叉叉電.
    [版主回覆12/07/2008 23:50:00]我會盡量嫁啦....但有時我都要顧吓我阿哥囉...因為佢都好辛苦, 要日日照顧媽咪, 佢其實都好大壓力的. 所以我而家都希望自己星期六, 日盡量我煮飯, 等阿哥都有得休息吓....總之一家人齊心啦

    回覆刪除
  2. Gi Gi 今日結婚,恭喜晒,Carmen 都有去喎.
    咁你今日應該幾好啦,見到咁多朋友同事.
    [版主回覆12/08/2008 00:15:00]你都識carmen嫁咩.....係呀, gigi見到我嚟到, 佢都好驚喜同開心, 不過, 佢太趕了, 都無時間影相, 好急呀...唔知點解咁鬼急...
    我結婚時好好呀...仲有好多時間同啲朋友影相, 傾吓...
     

    回覆刪除
  3. 咦!GiGi好靚喎! 佢响邊樹擺酒呀?

    回覆刪除
  4. GiGi好靚喎! 佢响邊樹擺酒呀?
    [版主回覆12/08/2008 17:38:00]佢係灣仔的皇潮滙到擺酒呀。 個場好大,無柱

    回覆刪除
  5. Jobe, 謝謝你的探訪! 你言重喇, 其實,只是舉手之勞呢.......
    經歷話我知,當有心人遇上有心人.....各自的"正面能量"便會増強! 隨之而來便是"運氣"!! 
    Look! Sunshine is everywhere & Love is all around u!! 就讓自己好好哋,繼續放開心情吧! 一切會順利的!

    回覆刪除
  6. Jobe, 謝謝你的探訪! 你言重喇,其實只是舉手之勞.....
    經驗話我知,當有心人遇上有心人, 便會釋放或増強各自的"正面能量".......隨之而來,便是運氣!!
    Look!  Sunshine is everywhere & Love is all around u!!
    就讓自己好好哋繼續放開心情吧! 一切便會順利!

    回覆刪除
  7. 我都估緊係咪皇朝滙,我去過幾次飲茶,都覺得果度好靚! 皇上皇集團d酒樓,都佈置得好靚,唔使自己再搞場地佈置! 我攞酒果間皇廷都係皇上皇集團0架!

    回覆刪除
  8. Carmen離開HC後,我和她在街相遇過兩次,真巧合。
    我結婚時都是超超超勁趕,有些朋友連相都無影,有點遺憾留底呢。

    回覆刪除
  9. GiGi真的漂亮了也fit了很多,當新娘子的真是會自然的漂亮起來,主角就是主角嗎!看她多幸褔,身邊又多一位幸褔的女人了。
    在這補祝她:百年好合,永結同心。

    回覆刪除