關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月30日 星期二

感動的婚宴

 


2008年12月28日(星期日)


newmrmrs.gif


今日係老公的鄰居國璋結婚,


所以我哋一家人都去飲宴啊....


今次係屯門美心皇宮酒樓, 好近啊...


今日的婚宴, 有幾個位我都感動到喊,


一part係一對新人致詞,


新郎講咗幾句之後, 就開始喊了,


我都係第一次見到新郎喊炸,


之後, 新娘又喊喎...而且佢哋講的說話真係好感動,


我感受到佢哋倆位一定經歷過好多的嘢,


先可以行到今日.


第二part係, 新郎拿著999枝玫瑰花,


一路唱歌入場, 然後在新娘面前正式求婚,


現場同新娘講: 由佢答應同佢結婚一刻, 到今日, 佢咩都無做過.


原來係無同新娘子求婚,, 新郎想補番.


呢一part佢哋倆個又一齊喊了......


 



對結婚公仔好得意呀...



你哋睇清楚啲...個枱號牌係有埋花邊嫁...


好細心及好心機呀



美心皇宮酒樓



我都未睇哂佢哋啲靚相呀


我睇咗幾本, 影得好靚, 好型


睇吓呢張油畫, 男女主角都好cool好型



又一張今年收到的靚喜帖,


佢哋倆個真係好有心機有心思呀,


當我收到時, 我好驚喜, 呢張美心喜帖,


我之前都收過, 但係....你哋睇吓...


佢哋自己加工咗,


仲要係立體嫁, 唔係就咁貼上去嫁.


張張咁整, 都幾花時間同心機啊...




未入席前, 我哋去咗屯門市廣場到行咗一陣,


見到有啲聖誔景, 影吓相先...



marriedcongrats.gif


2 則留言: