關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月29日 星期一

豉汁帶子蒸滑豆腐{附食譜}

豉汁帶子蒸滑豆腐


 



材料 :

豆腐、帶子、
蒜蓉、豆豉

(如想滑啲可買百褔蒸煮豆腐,但就無咁重豆味)

("帶子"凍肉舖頭有售)



調味料 :

(1)生抽、少許雞粉、熟油

(2)蒜蓉豆豉加入少許糖攪勻


做法 :


將豆腐切件,然後將帶子放上面

將蒜蓉豆豉平均放上帶子面

水滾後大火蒸約8分鐘,熟後加入(1)調味料即成,亦可加幾棵芫茜做裝飾



1 則留言:

  1. 蕭太,我地兩公婆最鍾意食帶子,想引死人咩~~
    [版主回覆12/31/2008 09:35:00]既然你倆公婆都愛的話 。。。。咁你咪整比你個HONEY食囉。。。呵呵。。

    回覆刪除