關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月24日 星期三

平淡而溫馨的平安夜


2008年12月24日(星期三)


今日係平安夜, 早上如常上班,


但今天真的不想工作啊.....


今年的X'mas Party剛巧在今日舉行,


過往兩年,我都和好友gigi會做Party的工作人員,


但因今年gigi要放假去honeymoon, 而我因為可能要除時放假,


所以今年我哋倆個都通知了有關同事,


今年不可以幫手了.


當然到最後, 我放了23號, 今日就不用請假了,


所以我今年可以好好享受了...





zwani.com myspace graphic comments


 


老公今日就正了, 可以放四點,


咁佢就放工先返去媽咪到先了.


而我, 到咗放工, 都立即返媽咪到,


今日係平安夜, 或者好多人都好想同朋友渡過,


但我呢....今年對我嚟講係好特別,


平時巳經好鐘意任何節日都係同屋企人渡過,


今年更加唔例外,


好想同媽咪渡過.


返到去, 姪仔就一早約咗同學仔去bbq,


阿嫂又要返工,


咁就得番我, 老公, 媽咪及阿哥四人吃平安夜晚飯lu...


唔錯呀, 我哋四人有說有笑,


平平淡淡就咁同媽咪一齊渡過咗平安夜.


我都希望媽咪平安咁渡過每一天.


 


 


沒有留言:

張貼留言