關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月27日 星期六

日本九州之旅--由布院(又名湯布院)-(第四天)-----Part I

日本九州之旅--由布院(又名湯布院)


2008年11月16日(星期日)


(第四天)--Part I


 


晨早起床, 再次享受展望露天風呂之樂.


最可惜真的不可以拍照啊...因為我們的露天風呂可以觀看日出啊...


真的很美...令人有種新一天的感覺.


自助早餐於杉乃井酒店內. 早餐後, check-out,乘的士到JR別府站.


 


從JR別府站乘JR日豐本線.



再轉乘久大本線特急(所需時間1個鐘21分鐘),


前往溫泉出水量全國第三的由布院.



到達由布院JR站, 一落車, 望過對面月台...啊...原來哥哥巳經到咗了.



我哋會合咗後, 寄存行李於站內Lockers, 然後在由布院站影相留念.


出發了, 開始我哋的由布院旅程.


 



聽人講話由布院有一間好好食的布甸, 嚟到當然要試吓啦, 每人一瓶, 食落真係又香又滑, 甜味剛好, 若加埋一啲蕉糖, 又另外的味道, 食落苦中帶甜, 好味!


臨走前, 我都買咗兩個返嚟香港食呀....呵呵... 



乾杯.....這次以布甸代酒啊...



由布院的兩旁都是商店, 好多各式各樣的商品, 有食的, 有玩的, 有裝飾的, 有新奇的, 總之多到你係行唔哂嫁....


而且仲可以坐馬車參觀添!



沿途見到有棵咁靚的樹影吓相先, 走了, 因為我哋要去搵午餐的地點啊.



終於見到我哋想去的餐廳指示牌, 一路行一路欣賞周圍的環境.


無高樓大廈, 只係遠望見到山, 天空. 真係好舒服啊!


到咗了....到咗個餐廳了....



由布院最著名的係走地雞及豐後牛.


我哋梗係要試吓啦...


(1) 哥哥的---天婦羅定食


(2) 叻叻的--天婦羅壽司定食


(3) 我, ivy及經理的 - 走地雞定食


(4) 阿榮的--豐後牛鐵板燒食定



天婦羅炸得好香好脆, 而且份量好足.


走地雞真係走地雞..因為肉質鮮嫩,仲要係好彈牙, 好爽口, 唔係平時係香港食的質地, 好特別, 而且夠味. 值得一試!


豐後牛, 唔怪之咁著名, 未到和牛咁入口即溶, 但差不多接近, 肉質鮮嫩且多肉汁, 唔食真係走寶啊...



叻叻同哥哥的表情...超攪鬼呀! (好喜歡這張相啊.....)



當然唔少得合照啦....



午饍後, 我們要出發到由布院著名的'金鱗湖'欣賞湖景及拍照.


沿途都有很多大街小巷...





很喜歡這張, 因為拍得很自然啊....


你們找到我們五人嗎????



很喜歡這裡的屋頂.



原來由布院的街道非常長啊, 而且還有分叉路....


我們走了一會, 仍未見到有金鱗湖的指示啊, 領隊叻叻提議, 時間有限, 這裡又大又多商鋪, 各自各活動, 約定時間在由布院站等.


而哥哥及叻叻仍想找金鱗湖, 所以他們繼續前往, 而我們四人就決定不去, 在這裡購物...


 


後記: 好開心可以一邊享用露天風呂, 一邊觀看日出啊..真的很美.


可以嘗到當地著名的走地雞及豐後牛, 在香港吃不到啊.


還有那美味的布甸啊.....諗起都好想食啊...


 


由布院 Part I完了, 等我下篇啦....


2 則留言:

  1. 真的很不錯啊, 近幾年我們也是嚮往這一類既風景温泉relax遊啊~九州交通方便嗎 ?
    [版主回覆01/04/2009 23:06:00]方便呀....我下次一定要去夠十日同埋要自駕遊. 朋友11月尾去咗15日, 去咗好多地方, 超靚呀....

    回覆刪除