關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月14日 星期日

星期日之煮


2008年12月14日(星期日)


 


今日又輪到我要返去媽咪到煮飯了,


繼琴晚為阿榮老公的海鮮餐,


今日煮咩比媽咪,阿哥佢地食好呢?


其實一早都諗咗的.


所以都唔駛咁煩了.


返到屋企, 見到精神很好的媽咪,


真係好開心嫁, 而家我就當媽咪係我的baby咁了,


佢開心我就開心, 咩都係以佢為第一先.


伯娘知道咗媽咪的事,


今晚上咗嚟探媽咪,


傾咗一陣, 我就煮飯了.


 



今晚就係食以下的餸, 仲有就係蕃茄薯仔排骨紅衫魚湯, 無影相.


 


灼菜心



蒸黃花魚



豉油王帆立貝



沙嗲金菇肥牛煲




返到屋企, 打開電視機,


今晚做一套叫'極地雪犬',


睇到我眼濕濕, 好感人呀,


因為係講啲雪犬被迫留係雪地,


無得跟男主角返去基地,


男主角好掛住佢地, 但又無辦返到去,


而啲雪犬呢就要自力更生,


而家我一路寫一路睇, 都未做哂套戲.


好了, 我要睇埋佢先.


 



1 則留言:

  1. 係噃! 唔記得咗睇添! 星期日,我哋同公公,婆婆去咗工展會,好晚先返屋企,所以,完全無咗回事! 比我睇實喊到cc吓!
    [版主回覆12/16/2008 21:37:00]後來咪睇到我喊到c囉...

    回覆刪除