關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月22日 星期一

好好運啊...


2008年12月23日(星期二)


媽咪今日要去覆診呀,


約咗九點正係屯門醫院到,


登記後, 要先抽血,


今日要等報告結果, 所以唔可以立即返屋企lu...


姑娘話要等一個鐘多啲喎, 叫我哋出去食吓嘢先返嚟,


然後就要等見醫生呀.


咁早, 我當然未食早餐啦,


媽咪及阿哥就陪我去醫院的canteen到食早餐.


等咗兩個幾鐘先有得見醫生,


入到去, 醫生睇過抽血結果及為媽咪檢查後,


醫生話媽咪明天可以做第二次化療,


咁就好了, 可以如期做.


跟住仲好呀, 我多口問醫生,


我想要一隻止嘔藥, 係咪一定要自己比錢嫁,


定係話醫生開就可以唔駛錢呢...


醫生聽到後, 佢話咁橋有一盒係到,


佢就話送咗比媽咪喎...


哈哈哈...咁就慳番咗六百幾元了....真夠運!


~~


原本諗住今日媽咪會打化療針,


今晚就返去食飯, 睇吓佢的,


咁因為明天才打, 而且阿榮老公今日要返大陸做嘢,


佢一早講咗話因為唔想有細菌帶比媽咪,


就叫我自己返, 佢自己返到嚟就食自己喎...


老公真抵鍚...真為媽咪設想呢?


不過....錯有錯著...橫掂今日媽咪都無咩事,


咁我都唔返去了, 明天先返去啦!



1 則留言:

  1. 哈哈..lm lucky girl!!!妳  好生鬼呀..哈哈.祝福妳們快快樂樂 日日都糸happy day good good..有一個幸福家庭
    [版主回覆12/27/2008 10:22:00]yeah.....i m luncky girl.....呵呵.....

    回覆刪除