關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月27日 星期六

Training變咗Shopping


 


2009年6月22日(星期一)


 


今日攞咗啲香蕉muffin番去了


一早出咗個mail比佢哋


約定下午4點半係小婉姐個位到等


蕭C奶好開心可以親手整muffin請大家食


見到佢哋全部食得咁開心


個心都甜哂lu.....哈哈



放工返到屋企


當然要好好品嚐媽媽的煮意啦..


 


蕃茄薯仔紅衫魚湯


好好飲呀, 媽咪煲到啲湯的色水好靚呀...



灼菜心



黑忟忟的???? 原來係薯仔蚊豬肉


我覺得好肥同埋咸咗啲啲, 所我食咗兩嚿咋



 



2009年6月23日(星期二)


 


蕭C奶今日唔駛返工


但都唔係放假


而係去咗上training


仲係去咗觀塘到上添, 好近APM


係食飯時, 一個人無嘢做, 咪行行囉...


點知...就大件事了


training 變成咗shopping


話說行吓行吓....見b+ab好耐無行過


諗住入去睇吓之嘛...(無諗過買嘢嫁..)


點知...比我見到我好想買的鞋喎...


咪試吓囉....oh no....一試就屎了....好啱好好睇


好鐘意....咁就買啦


轉頭我又見到另外一款


咪又試吓囉...oh no...仲型仲靚..


就係咁....蕭C奶就買咗兩對鞋呀....


試吓試吓...望吓個鐘...嘩....夠鐘了


即刻同個sales姐姐講, 我落deposit, 我趕時間


放工再嚟



返到屋企, 都成8點lu....


媽媽同少爺等緊我開飯囉...哈哈.


今日係十五, 所以蕭C奶一家食齋


今日真係好齋呀...


 


灼菜心


列行工事, 一定餐餐都有



灼芽菜


你哋見到有無唔想食呢.....太啖太齋, 但係蕭C奶一家食得好滋味


因為好清甜呀



齋餃子


媽媽買回來的, 我覺得比較咸, 只吃了一只



 


還有就是齋金邊粉啊....無影到相啊...


 


每個月有兩日左右係食齋, 都幾好呀,


清清哋, 當清吓腸胃咁, 唔錯呢!


 


1 則留言:

  1. 我都成日灼菜心, 清清地, 健康d嘛.
    [版主回覆06/29/2009 00:33:00]係囉....灼的都係好過炒的.

    回覆刪除