關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月7日 星期日

媽媽的煮意

Photobucket


 


2009年6月5日(星期五)


 


是日太攰了


回到家今天拜託了蕭C奶媽媽煮飯


除了煮飯...還拜託了蕭C奶媽媽洗碗啊..


嘻嘻....不是蕭少爺及蕭C奶偷懶啊


而是因為明天蕭C奶有秘撈做


要買定明天全日的乾糧


所以我們吃過飯後


就要到超市買乾糧啊....



 


看看今天蕭C奶媽媽的正餸先:



灼菜心



節瓜滾唧魚湯



 


媽媽做的菜美味極了, 湯也非常甜及清呢.


媽媽做的菜除了好味外, 還多加了一點的母愛在裡面


當吃的時候, 多了一份溫暖的感覺呢...


媽媽...謝謝您.



 


由於明天的秘撈


講明不可以外出用饍, 不可以接收電話


與外隔絕呢.....


而且是由早上十時至晚上七時三十分啊..


所以蕭C奶很怕餓屎囉...


就買了以下的乾糧帶到明天工作的地方


若果想知我有咩秘撈


請你們用 '私人回應' 來留言給我


我就講比你哋知啦


因為明天的工作, 不方便公開在這裡說


不是蕭C奶懶巴閉, 請勿誤會, ok.


 




生果有: 香蕉, 士多啤梨及車厘子


小食有: 三文魚手卷, 鰻魚手卷, 吞拿魚壽司, 腸仔及潤口軟糖


當然少不了的, 帶了幾支水啦...



 


但係我想講番....到最後...


蕭C奶係無食到腸仔及鰻魚手卷及吞拿魚壽司囉


因為工作很忙...真係無時間食嘢嫁....


搵錢真係唔易嫁....係要付出先有收鑊的....


 



沒有留言:

張貼留言