關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月12日 星期五

葉問






蕭C奶同蕭少爺終於都睇咗'葉問'了.


其實上映時, 都好想睇, 不過真係無時間,


少爺同我都鐘意睇呢類 '打' 戲, 唔係嗰啲蠱惑仔要打要殺嗰類喎...


今次呢套戲有我喜愛的演員之一---甄子丹


其實佢係我的第二愛啫...嘻嘻....


我最最喜愛的依然係.....李連杰啊.....


可能係之前聽得太人讚得太厲害, 係咁話好睇, 好睇


當我睇的時候, 都係覺得好睇, 但未至於人哋講到超級好睇


但係甄子丹的而且確做得好出色


佢打果啲 '詠春'的動作, 做到柔剛適中


不得不讚是那些武術指導及編戲


啲鏡頭拍到好靚好到位


當中有啲對白仲帶點幽默, 令到套戲嚴肅又帶點輕鬆


平時見呀城嫂, 我覺得佢ok靚啦,


但係呢套戲入面, 又真係幾靚同有氣質喎.....(造型真係重要)


 


唔知大家睇咗未, 未睇的.....不妨有時間欣賞吓啦


係一套值得去睇的戲...ok


 




一九三零年代,中國武術之都的佛山,武風頂盛,各門各派為廣納門徒,經常集體比鬥以顯實力。葉問習得一身武藝但為人低調,故未有設館授徒,只待在家中與友人閉門切磋、鑽研武術。


好景不常,中日戰爭爆發,佛山淪陷,葉家大宅被日軍強佔,葉問被迫帶著妻兒移居廢屋。葉問一家生活艱苦,但葉問仍積極面對,一改闊少的態度,到煤炭廠當苦力,自力更生。眾中國人默默耕耘之際,一批日軍卻前來生事,陪伴著日軍主任佐騰旁邊的翻譯官,竟是昔日的佛山巡警李釗!


日本將軍三蒲是一名武痴,故以白米作獎賞,邀請中國人到打鬥場與日軍切磋,藉以觀摩中國武術。葉問的好友武痴林(行 宇飾)於打鬥場內侮辱三蒲,被活生生擊斃!葉問為尋找武痴林,到打鬥場查看,甫一進場即見廖師傅被佐騰無理射殺!葉問遂把心中悲憤於打鬥場上發洩出來,以一敵十,痛擊日本人!三蒲對葉問的身手大為欣賞,並表示期待與葉問一戰。


三蒲帶兵至棉花廠捉拿葉問,要求葉問向日軍傳授中國武術。葉問不甘作漢奸,且欲替中國人挽回尊嚴,遂公然挑戰三蒲,要以雙拳喚起中國人的團結心。三蒲自視甚高,為保名聲毅然應戰。佐騰為保三蒲勝出竟暗設埋伏,葉問未知已身陷危機,以詠春力戰三蒲的空手道,二人在擂台上展開激烈生死決戰....


葉問太太 ----熊黛林飾演



葉問好友 ---周清泉(任逹華飾演)



翻譯官-李釗 (林家棟飾演)



 



 


好睇指數:


4 則留言:

  1. 我都覺得好好睇阿....!
    [版主回覆06/15/2009 14:23:00]OK啦, 都係嗰句, 我都係LIKE李連杰啊....

    回覆刪除
  2. 我之前都睇左呀~~ 不過本身我唔鐘意睇打戲, 係"佢"鐘意。
    原本我都冇乜心機睇,但陪下佢睇之後, 又覺得OK, 幾好睇。
    至於 城嫂 , 其實覺得佢唔多靚, 但佢戲入面個造型真係加分啵
    而 甄子丹 真係越黎越MAN呀
    [版主回覆06/15/2009 14:23:00]甄子丹都幾MAN, 但係我都係LIKE李連杰囉....仲MAN呀...哈哈....其實任達華都好型MAN呢...

    回覆刪除
  3. 我都同你一樣覺得好睇但唔係超級好睇, 最唔好係佢打最後大佬日本仔時太過一面倒, 都冇乜還手就贏左囉...
    [版主回覆06/15/2009 14:22:00]覺得真係爭啲,但我又唔識點講喎.
    我覺得李連杰的戲黃飛鴻好睇好多呀, 仲有投名狀仲好睇啦...(不過就唔同類型的)無得咁比....

    回覆刪除
  4. 李連杰套"霍元甲"咪類似囉
    [版主回覆06/16/2009 09:51:00]都係嗰類,不過。。。都係李連杰好睇。。。因為喜愛李連杰,所以。。。唔駛講啦。。

    回覆刪除