關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月14日 星期日

出前一丁


 


2009年6月14日(星期日)


 


每逢星期日蕭C奶同蕭少爺


多數都會待在家中好好休息


最大的活動....識我哋的朋友都一定會答到...


就係...


瞓覺....哈哈哈


今日都唔例外啦....


上文提過今早比人嘈醒


所以到咗下午蕭C奶真係頂唔順了


不過蕭少爺比我梗早入咗房瞓著咗


最後我哋又係咁成個下午用咗嚟瞓覺lu...

.


(有好多朋友都好唔抵得嫁...呵呵呵...


因為佢哋而家要湊仔湊女, 根本無得瞓覺囉...)


唔好眼紅啦....我都恨好似你哋咁湊仔女嫁...哈哈.



一瞓就瞓到六點幾...唔想郁


唔想落街買餸囉...懶..懶...懶


琴日去叻叻屋企


叻叻切咗啲生果比我哋食


佢用咗我哋上年去日本時買的公仔籤


一見到我就話: 係喎...你唔用我都唔記得我都有添...


就係咁....今日我就..



係咪好可愛呢....食都食得開心啲呀.


想小朋友食多啲生果, 家長不妨都考慮吓


買呢啲咁可愛得意的公仔籤嚟冧吓啲囝囡


咁樣佢哋可能會食多嫁



蕭C奶真係好多玩具玩嫁...所以成日係屋企都唔覺得悶


係香港的十元店, 我都見過有得買嫁...



 


由於屋企都無咩特別嘢食..我又懶喎...


就食出前一丁啦....不過我見冰箱有鴨胸


就整咗呢個:


出前一丁配黑椒鴨胸



不過相信以蕭家夫婦的食量....


好快會肚餓囉...不過咁...唔緊要..


因為我哋有甜品呀...


就係琴日係sogo買的布甸


因為好掛住上年係日本九州時食過的


琴日買的都係日本, 不過係北海道


個樣都好似係九州食的


咪買嚟試吓囉....


 



呢啲就係係日本九州時品嚐過好美味的布甸


真係好好食, 上面係sogo買的, 雖然係好滑,


但係真係同日本食的差好遠呢...



日本九州時品嚐過好美味的布甸


就咁食好香滑,加埋右下角的一包包的蕉糖醬


又有另一種味道, 兩個口味都好好食.


到最後, 臨走時蕭少爺都忍唔住要買咗幾個帶番香港...




5 則留言:

  1. 你呢隻milk top好出名架啦, 不過可能係日本制再運黎香港就變到唔係咁好囉... 我想係度講下d"瞓覺"嘅意見 : 食野吸收左嘅脂肪, 可以因活動嘅需要而轉化為熱量,而"瞓覺"應該係人類最低活動量嘅活動, 應該比坐係度睇電視低. 而大部份用唔晒嘅脂肪會儲起留返未來用...... 同時間食物嘅 碳水化合物,蛋白質都會轉化熱量,脂肪係會最後先用黎轉化熱量 所以我想講係,就算唔得閒做運動,睇下電視比瞓覺還好(睇笑片可能效果更好)
    [版主回覆06/15/2009 13:21:00]但係唔得呀。。。真係好眼瞓,眼瞓仲點有可能有眼力及精神去睇電視呢。。。哈哈。。你咪傻啦..
    而家有得瞓就瞓多啲LU..如果第日真係會有小朋友,到時真係想瞓都無呀..所以啲朋友仔好多時都好眼紅我.

    回覆刪除
  2. 我當時都好想買呢d叉仔,不過未有小朋友,所以無買到,現在成日掛住佢地,但已經無得賣了!好美味的出前一丁呀!
    [版主回覆06/15/2009 14:28:00]哎呀, 見到就好買定呀,我發 覺 好多時, JUSCO的十元店,有時啲嘢你睇中咗, 唔買, 下次就會無,或者唔知佢會唔會入貨嫁...
    因為我有啲同事朋友,見我介紹啲用品, 想買, 到而家都未買到.有時又要睇吓啲分店喎, 間間都唔同入貨的. 好..下次我見到, 我買比你, OK.

    回覆刪除
  3. 可以成日咩都唔做唔理咁瞓覺,我的確係超級羡慕,仲好耐無試過添!
    [版主回覆06/16/2009 16:14:00]算啦,我夠羡慕你有囡囡陪啦。。。係咪先。

    回覆刪除
  4. 我明0架! 你而家預支係第日d瞓覺時間先! 我果d瞓覺時間,响以前已經預支咗喇!
    [版主回覆06/17/2009 09:06:00]係囉...係囉.....嘻嘻

    回覆刪除
  5. 哈哈, 真係好羡慕你地可以大覺瞓.....瞓得係好好好事黎架....
    [版主回覆06/18/2009 21:00:00]而家無小朋友嘛...嘻嘻....所以有得瞓就瞓多啲先....如果第日好似你咁有福氣, 有小朋友, 咁我到時都係無得瞓啊...

    回覆刪除