關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月13日 星期六

三人行@伊呂波

下一張(熱鍵:c)


2009年6月13日(星期六)


 


今日又輪到蕭C奶返工了


每逢星期六返工, 好友叻叻都會約我食lunch的


剛巧今天少爺請了假


要為哥哥的事去律師樓走一趟


要到中環


所以今日約好了三人行啊....


之前同蕭少爺去過伊呂波到食過燒肉


覺得好好味..但係嗰次好貴呢....


因為係食夜晚


跟住聽叻叻講, 話伊呂波中午的套餐好抵食喎


咁就不如今日試吓啦....


下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
  



 



呢個係'叻叻' 的....魚生飯天婦羅套餐


咁少又點會夠叻叻食呢.....哈哈..

G019.gif image by romi_romi



呢個係蕭C奶的....燒肉定食


有魚生,牛肉, 蒸蛋, 配菜等等



呢個係'少爺的....伊呂波套餐


呢個真係好抵食, 啲天婦羅仲炸得好好食添


碟肉係有兩款的---牛肉及牛舌根


呢一客我加大咗份量, 所以碟肉咪大碟啲囉...


加大只需要加二十元


0c2d4cde.gif image by romi_romi



我嗰杯魚生刺生---都好新鮮嫁



我的牛肉 ----好juicy呀

1c154197.gif image by romi_romi



啲牛舌根都好好食, 好爽囉...



天婦羅---有蝦, 有南瓜, 有矮瓜, 有鮮冬菇及蔥



 






餐後甜品---咖啡雪糕



餐廳的環境



下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)


48.gif image by romi_romi


食完lunch, 我哋就去咗叻叻屋企到坐吓了


因為我成日都同少爺講話叻叻的屋企好大又是正


好想少爺嚟睇吓, 一早問定叻叻可唔可以上去比少爺參觀


當然啦...少爺一睇到...都好鐘意...因為真係好實用


啲房好大好是正囉....需然個景觀係望樓景望對面


但係要呢個價錢, 加埋地區, 同埋咁大咁實用


好多嘢都唔係完美的...我覺得巳經好好囉...


我都好想有一間咁正的屋企啊.....


努力...加油...蕭少爺....

lei033017.gif image by romi_romi


 


回上一層(熱鍵:b)
回上一層(熱鍵:b)
回上一層(熱鍵:b)


參觀完之後,


我哋三個人就玩啲益智遊戲


叻叻有好多呢啲遊戲嫁


佢話最近有個新game喎


就係....呢個了...見圖



好好玩....我哋都想買呢...


不過玩呢個真係要用好多腦汁囉...


遊戲玩法係盡量把手上的牌放在盤內


但遊戲規則是, 放的時候要角對角


而且當中仲要你動吓腦筋, 要阻住對手放的位置


(其實唔知大家明唔明, 因為我唔知點講好呀....嘻嘻)

G115.gif image by romi_romi



下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
 


玩完都五點左右lu...


我哋要走了..因為難我哋出咗嚟


好想行陣街先返屋企呀...


先去美美到多謝佢先....順便睇吓有無咩書想買


跟住我哋就去咗sogo的supermarket


哈哈...買咗好多嘢呀....


有牛扒啦, 少爺的日本納豆, 枝豆, 零食, 雞軟骨漢堡,


仲有布丁啊......


臨走前仲買咗個燒魷魚嚟上車食添...



好滿足咁.....坐車車返屋企lu.....


是日晚食為燒魷魚及布丁


(因為係伊呂波到真係食得好飽啊....)


68.gif image by romi_romi


3 則留言:

  1. 哎呀,『 叻叻的屋企好大 』, 大家千祈唔好信呀!
    去伊呂波都係食番佢嘅招牌燒肉有保證,我今日個餐份量少又唔係幾好食!
    多謝少爺少奶陪小昭玩同請我食lunch!
    嘩!盒燒魷魚好好好吸引呀!點解我噤晚行Sogo冇見到嘅? 我聽日再去過!
    [版主回覆06/14/2009 08:43:00]你琴晚行到去sogo幾點呀...因為我哋買的時候, 聽到淨番幾隻咋, 所以可能你去到, 買哂lu....
    咁你間屋係好大呀嘛....呵呵...

    回覆刪除
  2. 嘩!好開心呀,有機會的話我都想參予其中呢...
    [版主回覆06/14/2009 14:06:00]OK. 原本呢日係約咗ivy同埋蕉蕉四個人, 因為我哋大家都想買住院保險, 咪約定咗今日一齊出嚟, 去叻叻屋企到傾保險囉...
    點知阿蕉唔得, 我咪叫ivy姐唔好出嚟香港區 , 咁咪得番我同叻叻, 剛巧阿榮又要出嚟, 咁咪變咗我哋三人行囉....

    回覆刪除
  3. 我都好想住港島區呀! 個game好吸引啊~借黎星期六去阿恩度玩呀~~
    [版主回覆06/15/2009 13:19:00]咁呀, 我可以問,但係我要8點先到呀, 因為我要秘撈啊。。

    回覆刪除