關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月12日 星期五

開心的一天


 


2009年6月12日(星期五)


 


嘩...咁快又到星期五


原本想放下午約媽咪的


不過媽咪一早約咗啲朋友


所以無放到lu....


今日lunch約了Apple返嚟同我哋食飯


我哋真係好耐無見了


Apple依然係咁靚女又keep 到咁fit


以前我哋一齊著短裙仔嫁...


可惜而家...蕭少爺唔比lu....哈哈..

_1554.gif image by romi_romi



今日好開心, 因為美美送來了一本烹飪書給我


佢話一見到呢本烹飪書


好自然咁諗起我喎.....(而攪到人哋好冧嫁啫...)

A068.gif image by romi_romi


禮物不在乎貴平


而係講求送來者的心意


我喜觀美美話諗起我呢一點


多過本書....重點係佢諗起我囉...


朋友諗起自己, 蕭C奶覺得好幸福啊...



c6a3ddb3.gif picture by romi_romi

係到多謝美美的心意


 



放工返到屋企


而家最開心係.....唔駛咁急咁趕囉


因為有媽咪係到, 我咩都唔駛做呀...yeah


真係好鬼正嫁啫....

baa60776.gif image by romi_romi

 

今日媽咪煮意:


咸蛋蒸肉餅



嘩...媽咪一擺碟餸出嚟, 我忍唔住 '嘩' 咗一聲出嚟


因為我覺得個賣相好靚呀


個咸蛋黃剛好在中間, 好靚呀....


而且個肉餅真係好好味, 唔太咸唔太淡, 適中



 


煎紅衫魚


都係嗰句啦, 媽咪的煎魚一直係我的最愛


煎到魚的表面脆脆哋, 肉質滑, 好味.



 


灼菜心


同事D仔話成日睇我blog, 讚媽咪灼啲菜灼得好翠綠喎.....


(唔知你知唔知我係呢到叫你做D仔呢, 因為我怕你介意


我公開你的真名啊.....睇吓我下次去你到,


你識唔識得自己認D仔先得....)

012.gif image by romi_romi


 


食完飯...媽咪真係好呀...


蕭C奶同蕭少爺真係咩都無做


因為媽咪搶哂啲嘢嚟做


咁我都唔客氣了...


算啦....媽咪想做就又佢啦....


啲朋友講得又啱的..


佢唔做好悶的....咁又係...


咁就我有好大好大的藉口唔做lu...


kakakakakakakaka...

07baa27a.gif image by romi_romi

 


1 則留言:

  1. 飯餸好左, 家務少左, 體重仲唔標升~~哈哈
    [版主回覆06/15/2009 14:37:00]哈哈....咁就唔知了....

    回覆刪除