關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月18日 星期四

幸福的味道


 


2009年6月15日(星期一)


 


今日好正呀, 好多靚餸食


而家蕭C奶同蕭少爺真係好幸福呀


日日都有湯水及正餸之餘


仲要媽咪幫我哋執屋, 收衫, 摺衫


見我哋有啲日用品就快無存貨


仲會幫我哋出錢又出力添.....


而家雪櫃一定有足夠的水果添


世上只有媽媽好...的而確是真的


珍惜..珍惜...再珍惜


 


媽媽煮意:


 


節瓜滾廋肉湯


天氣熱最好就係飲滾湯, 而且還要滾瓜類的湯啊...


可以消暑解渴嘛....又清甜



灼菜心



蒸桂花魚



咕嚕肉


嘩.....我最愛酸酸甜甜的餸啊....尤其係夏天呢, '零四'有胃口.



 



 


2009年6月18日(星期四)


 


星期二返咗奶奶到食飯


星期三就約咗朋友仔吃飯...


今日終於都可以食媽咪的靚餸lu...


嘻嘻...其實蕭C奶都懶咗好多...


呢排都係到 '咋嬌' , 請媽咪煮埋....呵呵....


因為真係好攰啊....唔想郁囉....


當然媽咪一定唔會say no 啦...


 


媽媽煮意:


 


蒜茸炒通菜



走地雞


好耐都無食過了...這是媽媽的朋友專程在惠州帶來的



蓮藕餅


正呀...好爽啊...(不過咸咗啲啊....媽咪話下次唔好落咁重手先)



瑤柱冬瓜粒滾廋肉湯



 


今日好滿足啊.....


謝謝媽媽帶給我倆


幸福的味道!


5 則留言:

  1. 咦,個網誌title竟然一模一樣嘅... ...
    [版主回覆06/18/2009 22:29:00]我好耐之前都巳經用過了....唔係炒你嫁....

    回覆刪除
  2. 你應該出返份糧俾你媽咪...
    [版主回覆06/19/2009 11:29:00]嘻嘻....個個月都有嫁喎....由出嚟做嘢到而家, 比得最多就係媽咪啊...從來不減, 反而有加. 有時阿媽都叫我比少啲, 佢怕我太多開支, 頂唔住. 我哋倆母女呢...成日都係咁...我會令願用少啲, 都要比多啲阿媽, 到咗而家, 結咗婚, 一樣無變, 我唔會話 自己嫁咗, 就比少啲, 其實我覺得自己一直都係比得唔夠多.  有時會諗有啲朋友會話嫁咗, 就唔比媽咪, 或者扣番比少啲, 其實蕭C奶唔係咁LIKE咁的講法, '扣番啲' 好難聽囉... 果個係自己媽咪啊.
    我唔係太欣賞. 而家榮少都成日叫住要再比多啲我媽咪, 有咁大方的女婿, 真係我陳家的福氣. 

    回覆刪除
  3. 真巧合!! 小昭、左髀, 兩位好姊妹果然係心有靈犀一點通呀吓! 只因兩位都係活在 美食中,同樣都係有食力,喜歡跟人家分享嘅美女食神!
    [版主回覆06/19/2009 11:29:00]無錯我同小昭真係好幸福啊....

    回覆刪除
  4. 有媽的孩子是個"寶"

    回覆刪除
  5. 記得下次飯聚帶一點幸褔給我,(我要咕嚕肉的幸福哦!不過其他的也可以。)
    姊妹同心標題一樣又有怎麼希奇呢?總之有請各位不防帶多點幸福給所有的朋友哦!

    回覆刪除