關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月9日 星期二

水果煮意之醒胃火龍果魚蓉(內附食譜)


2009年6月9日(星期二)


 


今日落好大雨啊....係勁大呀...


好彩放工無落雨啫..


今日好鬼唔like囉...


老闆叫我做一啲我一直以嚟


好唔like的工作....


其實應該係佢自己做呀嘛...


攪到我超級唔like呀....


唔講佢了....好友蕉蕉今天送來了韓國手信呢


謝謝您啊....



今日一早媽咪早過我哋出門口


因為佢約咗好友出去荃灣飲茶及打牌喎...


咁咪無時間買餸囉...嘻嘻...


媽咪話唔會, 佢哋好早收場的


今日蕭C奶想親自下廚


所以只要搭了媽咪負責買定材料


待我放工後回家自己煮啦...


咁樣我都慳咗唔少時間呢...



而家天氣咁熱


我就最like吃一啲醒胃的餸


今日試整咗以下呢款


今次好特別啊....用上火龍果做材料


別有一番味道


估唔到火龍果咁樣煮又幾好味嫁喎...


 


醒胃火龍果魚蓉



材料
1.
魚滑15


2. 中型洋蔥半個, 去皮, 切件


3. 細罐頭菠蘿切粒


4. 蒜蓉適量


5. 火龍果1, 去皮切粒  


 


汁料
1. 茄汁3湯匙


2. 砂糖1/2茶匙 


3. 菠蘿汁4湯匙


4. 白醋1/2湯匙


 


醃料
1. 麻油1/2湯匙


2. 1茶匙


3. 胡椒粉1茶匙


4. 生粉1湯匙


 


做法:


魚滑和醃料攪勻分成適量等份, 中火落油起鑊,


放入魚滑, 壓平, 煎至兩面金黃及熟透(1及圖2), 盛起切條備用


快火落油起鑊, 先落蒜茸炒至金黃色(圖3),


加入洋蔥(圖4)和少許鹽炒軟, 再加入汁料煮透,


加入魚條, 菠蘿和火龍果(圖6)兜勻煮熱,


上碟即成



蕭C奶一路煮時,媽媽係出面走入嚟,


話好香呀,好香呀。。



之前媽媽見我返嚟攞住啲火龍果,以為我用嚟做飯後果,


點知見我係煮飯前,係到切,佢就問我,做咩呀,


我話啲火龍果用嚟煮餸嫁。。。


Photobucket


跟住媽咪就好驚奇咁樣望住我。。嘻嘻。。


我話係呀,係BLOG友教我嫁。你一間試吓。



 


待續。。。。



 


食譜: 通少廚房


2 則留言:

  1. 火龍果本身沒什麼味道,你用什麽來吊味呀?
    [版主回覆06/12/2009 12:51:00]咩都唔駛加,根住以下做法,最緊要個汁調較好,煮咗出嚟,火龍果原本無咩味,但係而家就有啲酸甜的味道,好好味。

    回覆刪除
  2. 呢個又幾有新意喎..

    回覆刪除