關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月12日 星期五

不安情緒又嚟了...

最唔想到的節日


終於都就快到(現實係殘酷嫁)


就係父親節。。


 


心情有點冷,有點痛,有點不安,


唔經唔覺同老豆一年無聯絡


無通電,無見面。。(好似陌路人咁)


但係其實自己個心依然好掛住老豆


時時刻刻都係到諗


唔知老豆做緊咩呢


天氣凍咗,佢有無著衫,凍親 呢


天氣炎熱,又係到諗佢會唔會熱到飛起呢


又會諗, 唔知老豆你有無去表演呢?


又有無種菜呢,釣魚呢?


有無病過呢?


當然會好傻咁諗: 有無想過我呢???


 


節日對於我嚟講, 其實係一件好唔開心的事


咩節日都係,表面上好開心, 其實心裡難過得很


因為最想的。。。係一家人一齊


就算是分開, 都可以見面,傾談,


而家呢。。好似同老豆劃清界線咁。。。唉。


突竟我會幾時可以見到老豆呢


又突竟我又會幾時有勇氣見佢呢


我自己都唔知...係唔想知定係唔想理,我都開始分唔清


其實我好怕會有日忘記老豆的嘢


好驚 ....人有時耐咗唔見,唔了解,


真係會生疏...其實我好驚.


所以我要每日諗起老豆.


 


係到靜靜哋咁同老豆講:


父親節快樂!


好想同你講: 我一直沒有把你忘記, 你依然係我心目中的好老豆,


無人能代替,無論任何人點睇你都好,


我都唔會理佢哋點諗,


總之你係我老豆, 呢一點係鐵一般的事實,


你永遠都係我的好老豆!


 


 


 


呢篇BLOG不設回應,


係朋友的睇完就唔好問我嘢,


亦都唔好提, OK. 感謝大家關心.


沒有留言:

張貼留言