關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月27日 星期六

Seafood

 


Photobucket


2009年6月24日(星期三)


 


琴日家姐打嚟約今晚出街食飯


係因為老爺返咗大陸去飲宴


通常趁老爺返咗大陸


家姐同奶奶佢哋都會乘機會出去吃晚飯


今日我哋擇咗去流浮山吃海鮮


其實唔係話好想去流浮山食


因為知道貴唔抵


不過, 臨時琴晚先約話去食飯


都唔到去邊食好, 是但啦, 橫掂未同過家姐奶奶佢地去


阿哥就掛住瞓覺, 奶奶叫唔郁佢喎


所以就得我哋四個人


下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)


兩隻開邊龍蝦加芝士伊麵底



不過我同家姐都覺得唔夠芝士味啊....




麻香汁懶尿蝦


呢個麻香汁係呢間海鮮店的出名食法


佢嗰汁真係好好味, 甜甜哋又咸咸哋


同家姐一路食一路讚....



蒜茸粉絲蒸大扇貝


呢款無咩特別的, 如果連呢個咁basic的都整得唔好食


咁就要執笠lu....因為連蕭C奶都識整



西芹炒斑球


清清哋, 自己未試過炒斑球呀.....真係要搵次自己試吓煮先



蝦醬炒通菜


好味呀, 夠蝦醬味



鹽焗奄仔蟹


奄仔蟹係而家的最好時節, 一定要食佢啦


好好味呀, 剛剛焗好, 又多蟹膏




我哋三個都唔食蟹腳, 全部比哂少爺食...



呢一餐都ok啦, 唔好睇啲相好似好少咁呀


食吓食吓就好飽了


不過我都係覺得去西貢及鯉魚門食係最好食的


下次都係同少爺去西貢食先得...


 


2 則留言:

  1. 睇見就流口水,都話個瀨尿蝦好正!其實上次都見人食龍蝦伊麵好想食!你今次食邊間呀?
    [版主回覆06/29/2009 00:32:00]我今次食車站見到的第一間, 叫做歡樂.  上次我就好似嗰間叫'彩鳯'.

    回覆刪除
  2. 西貢而家比我感覺係做外國人生意(去到見到唔係鬼佬就係國語人),感覺佢會比較貴(厄錢)
    [版主回覆06/30/2009 23:03:00]咁我就唔知了, 因為真係幾年無去過西貢了. 但我印象上之成堆朋友去鯉魚門嗰次, 每人好似四百元, 但係超好食, 又超多嘢食

    回覆刪除