關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月27日 星期六

泰好味...

迷糊娃娃


 


2009年6月21日(星期日)


Part III


 


係時候要食晚餐了


見到個ddung煮麵公仔嘛


即係話蕭少爺同蕭C奶今晚食粉麵囉...


記唔記得早前蕭C奶介紹咗一款牌子的丸比大家呀


彈彈吓魚蛋..


今晚一於食佢先....


早前好友'叻叻' 於泰國節時買了一包


泰國金邊粉比蕭C奶


今日一於煮番兩碗泰國風味的粉嚟食吓



呢包就係'叻叻'買來的泰國金邊粉


可以用作湯及炒的



先用水煮至八分鐘, 再用凍開水浸, 就可以食嫁了.



彈彈吓魚蛋的介紹, 請click以下:


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=6054&prev=6099&next=6049



 


蕭C奶比較食慣淡味, 所以大家可以睇到個湯底係清....


因為只係用咗水加少許鹽.....我諗你哋就會食唔慣lu...



之前去泰國時, 買咗一樽'乾脆蝦辣醬', 所謂的醬其實都唔係醬嚟的,


只係一啲脆卜卜的炸過的蝦米, 用嚟送粉麵就最正了



 


睇吓.....啲魚蛋, 魚片及牛丸...好大粒呀...睇見都想食...



 


兩碗充滿泰國風味的金邊粉.....


好彈呀....

lei033110.gif image by romi_romi



 


咁又過咗一個泰好味, 泰好玩,


泰滿足的一個星期日啊...


 



 


係到再次多謝叻叻


送來美味的金邊粉啊...


 



沒有留言:

張貼留言