關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月5日 星期五

真有緣啊...


 


2009年6月5日(星期五)


 


今天早上阿姨打來找我


原來她早上十一點約了見她的中醫


她的中藥要中醫館代煲


因為需要時間


阿姨為免在街上遊蕩兩個鐘


她想我代她到時到後取藥


我便叫她到時問問可否中午一點至兩點


這段時間可以取藥嗎??


到了十一點半左右


阿姨打給我說一點至兩點無問題


她便告訴我中醫館的地址及電話


當她說出醫師的名字時 '陳嫣'


我心諗.....咁熟的...咁似我以前睇開的中醫師的


1193585250_955500.gif image by romi_romi


不過因為佢走咗


我就再無得睇呢位醫師lu...


我巳經有八九成肯定


好...到時去到問吓先....


014.gif image by romi_romi


到逹中醫館


替阿姨取了藥

我便問問接待處的人


[想請問下你呢....陳醫師以前係咪係康和堂到做過嫁? ]


接待處的人答: 係呀, 咩事呀!


[哦...太好了, 因為我以前係睇開陳醫師嫁,


點知佢後來無係康和堂到做, 攪到我要轉第二個醫師,


今日唔係阿姨叫我攞藥, 我諗我都唔會搵到陳醫師呀...]


接待處的人回應: 係...


[係呀....咁以後我就可以搵番陳醫師了...謝您先, 再見.]



就係咁...我真係好開心


你哋話了, 呢個世界係咪好細呢...


我同陳醫師唔覺唔覺失散咗好多年了


咁橋我都想轉中醫, 因為覺得而家的好似無咩效咁


其實以前陳醫師勁好多


佢一開啲中藥, 食第一碗我就巳經覺得好咗七成


但係自從佢走咗, 轉咗而家呢個


就麻麻地啦,,,唔係好好, 又唔係唔好


有時啲嘢, 真係整定的,


阿姨平時都唔會叫我去幫佢攞藥


若果不是阿姨今次要我幫


我諗我可能都無咩機會會搵到醫師囉..


我同陳醫師都真係有緣喎


我今日係到諗


上天好似真係知我的事咁


每次都係咁的


每次當我諗到想要的嘢時


上天都自有它的安排


或者你哋會話: 咁橋啫!


點都好啦, 咁橋又好, 係真係有緣都好,


總之我就覺得自己好幸運啦.


1188210904_239330.gif image by romi_romi


嘻嘻....咁我食完呢幾包中藥


下次我就轉番睇陳醫師lu...


 


 


4 則留言:

  1. 緣..............
    [版主回覆06/07/2009 01:19:00]就等於我哋有緣係blog認識囉...嘻嘻

    回覆刪除
  2. 不論中醫定西醫,要搵到個夾的都真係好難架.好在我而家睇開的中醫同西醫都係好夾的.我個西醫係由細睇到大架.而家都擔心緊如果佢退休都唔知點攪,我而家好多時會是但睇一個,睇唔好就會出去睇返佢.唔知WHY真係一睇佢就好...我個中醫都係咁......我諗都係因為有緣佢地先會咁夾的......
    [版主回覆06/07/2009 01:19:00]睇得好未好囉.....唔駛四圍搵...係咪.

    回覆刪除
  3. 小心康和堂騙人錢! 無良, 小心藥食死你 !
    [版主回覆06/07/2009 01:18:00]我淨係知佢的減肥藥曾經係有問題, 不過我唔係食減肥, 應該無問題卦.  我淨係睇咗咁多年都係調普通科.
    係呢, 點解你咁大反應的, 係咪曾經出咗事, 可否告知.

    回覆刪除
  4. 每樣事情當因緣俱足就會發生嘞。

    回覆刪除