關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月27日 星期六

詹瑞文@港女發狂之港男發瘟

2009年6日26日(星期五)


港女發狂之港男發瘟



今日有幸因為紫人兒的關係


佢送咗佢張飛比蕭C奶


蕭C奶先可以同叻叻及may 姐一齊去睇呢


 


第一次睇詹瑞文主演的舞台劇


好興奮啊.....


真係好好睇, 而且笑到我喊呀...


真係好好睇, 好值得買票入場


 


我好懶呀....呢一篇我唔寫咁多lu


 


請去小昭到睇啦....


http://hk.myblog.yahoo.com/jetaime918


 


 


詹瑞文扮女人真係扮得入型入格囉


而且佢的表情, 動作, 肢體語言真係好掂好勁


值得一讚係佢今次加入咗四位新成員一齊表演


佢哋分別係三男一女


名叫: Tyson, Hatou, German and Kin


呢四位演員演得都好好呀


嚟緊佢哋四位係8月份都有一套舞台劇


家家春秋


應該都會好好睇


睇吓有無飛買先


如果買到就同少爺欣賞吓先


 


好睇指數:


沒有留言:

張貼留言