關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年6月20日 星期六

Natalie Kam's birthday dinner@季季紅


 


2009年6月17日(星期三)


 


是日為朋友仔----natalie kam的生日飯局


好多朋友都知我今日放咗假在家大攪作


而且今晚仲約咗冰冰, luk ling 及 natalie kam食飯


屎人頭luk ling由今日係msn到


至到今晚係飯局到都係咁話我全日係到扮忙喎...


佢唔知頭又唔知路....我全日都係msn到忍佢了

7aea69d5.gif image by romi_romi

 

去到成餐晚飯佢仲係到話鬼我扮忙


我心諗....我忍...我忍...我忍你


比你點講都好, 我屎都唔出聲 

1401056086.gif image by romi_romi

 

蕭C奶只係笑笑口咁答: 係....係呀...我真係忙嫁...唔信就算囉..


luk ling : 啍......扮鬼哂嘢.....

34.gif image by romi_romi

 

好了.....食完飯...差不多..傾吓講吓


叫咗啲待應執好枱面, 乾乾淨淨....


然後我蕭C奶就.........


'鄧鄧鄧'......一包二包攞出嚟....


佢哋三個人即刻見到:


嘩.....有小禮物收呀....


跟住luk ling就話: 哦..

G021.gif image by romi_romi
.

原來你今日放假就係整咗cookies及muffin,


送比我哋呀!


蕭C奶: 啍...唔係你估...仲全日比你串我呀....我都忍咗你全日了,


而家無嘢講啦....

015.gif image by romi_romi
....



呢位就係luk ling囉.....啍...下次唔好再話我了吓.....

d6503976.gif image by romi_romi



生日之星: natalie kam 送比你的小小生日禮物.


希望你鐘意啦...生日快樂!

68.gif image by romi_romi



 


  


 




今次由冰冰負責做生日蛋糕, 係綠茶慕絲蛋糕啊....


好好味...個綠茶味好香濃啊....yummy yummy

1c154197.gif image by romi_romi



一大一小蛋糕.....



 




 



 



上次同奶奶佢哋去過 '季季紅' 食飯,


luk ling巳經話要go go ...

48.gif image by romi_romi


所以今次我哋就擇咗呢個地方食生日飯

 


乳豬 ---脆皮肉滑, 呢次隻豬靚過我哋上次添呀



咕嚕肉 ---冰冰指明一定要食..都ok喎



冰淋醬炸烤骨 --- 上次食過好好食, luk ling好想試


不過今次就咸咗啲啲...



海皇雜菜煲 ---呢個抵食呀, 成個煲都滿哂, 超級多菜,


實心嫁....好鬼多料嫁.而且仲好好味添



脆爆鱔球 --- 生日之星期點的, 因為natalie好想食魚...


不過呢款就一般....唔夠爆囉....



 


四個女仔圍埋一齊食吓傾吓....


好開心啊.....希望我哋去luk ling的bbq party攪得成了...


到時蕭C奶會同luk ling夾好醃定啲正料燒先....


七月再見了...ok.


c75fdd02.gif image by romi_romi


5 則留言:

  1. 好正呀!你的小蛋糕+冰冰的大蛋糕,壽星女一定好開心呀~
    [版主回覆06/21/2009 17:30:00]係呀.....我都好開心添...

    回覆刪除
  2. 我喺度幻想緊呢個綠茶mousse蛋糕係我今年嘅b-day cake... ...
    [版主回覆06/22/2009 12:50:00]咁我明你咩意思啦。。。OK。 我識做嫁了。。。

    回覆刪除
  3. 季季紅咁正架, 等我得閒去試下先...
    [版主回覆06/23/2009 21:38:00]你住係附近...???定係都係住係屯門或元朗???
    快啲去試吓啦

    回覆刪除
  4. 我以前都成日陪婆婆同媽咪去,自婆婆唔响度,都無乜去過LU! 佢D燒豬真係好正0架,我試過同舊同事去食宵夜,六至七個人食咗成隻豬,雖然超飽,但真係好好味呀!
    [版主回覆06/24/2009 15:26:00]係呀, 都OK呀。不過最近去得密咗, 唔想去住啊。。

    回覆刪除
  5. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除