關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月22日 星期日

New Shoes@Jelly Beans and Minx (made in Japan)



 


2009年3月22日(星期日)


 


今日約咗阿姨同媽咪飲茶


所以瞓到10左右就要起身lu...


出咗去上水到飲茶


見到細表弟....超高啊...好似仲高過阿榮老公咁喎...


飲完茶, 就同阿姨及媽咪行咗一陣


買咗兩對鞋...需然係貴咗啲, 因為係日本鞋


但係對於而家超難買鞋的我


要買到一對又舒服又平的...而家無我份lu....


唔係我巴閉呀....係真嫁...


以前平貴都可以, 唔鬼知點解近呢兩年


好難買鞋啊....因為好容易鬆腳


而家多數要著一啲有少少魷魚的鞋或者有帶扣著的


今日好開心..因為比我買到兩對心愛鞋...


真係好舒服, 一對係有少少踭, 呢對係Jelly Beans,


聽到好多人話呢隻牌子的鞋, 好舒服, 而且仲有好多款式,


嚟自日本的, 聽就成日聽, 但係我跟本都未試過去買


今次竟然比我買到, 呢對係阿姨一見就好LIKE,


叫我試比佢睇, 一著上去..真係好舒服啊...而且有特別, 唔怕會同人撞.


weata.gif


呢對係阿姨送比我的.


另一對, 都係日本牌子---Minx


係一對平底的open toes的鞋, 有少少魷魚, 所以唔鬆鞋


一著上去, 我好鐘意啊....心巳經係到諗....買梗.


買完之後....行行吓...又見到另一間有一對都好靚嫁...


都有去試...真係好靚好舒服...但係....買咗兩對lu...算數啦...


有時就係咁...


當你想買的時候, 就一對都搵唔啱,


但係你無諗住買時...


又會比你睇中咁多對嫁喎.....


真係唔知係好定唔好lu.....


 


 


 



 



 



6 則留言:

  1. 哈哈, 咁橋嘅.  我啱啱post在篇blog講買在新鞋仔呀!!!!
    [版主回覆03/22/2009 22:47:00]relly.....let me go to ur blog to look look ar...

    回覆刪除
  2. 大家一齊加油la !!!!
    我以前都好肥ar~~依家都 fit 返lu~~
    我好鐘意周圍睇blog ~得閒傾下計la !!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=3151

    回覆刪除
  3. Hi, Siu Nai, have you worn the pair of lovely shoes today?

    回覆刪除
  4. 嘻嘻....咁岩既, 我地星期六又係買鞋仔, 不過唔係 JELLY BEANS, 係 i.t 啦!!
     

    回覆刪除
  5. 第1對個款好特別呀!!

    回覆刪除
  6. 我都有買JELLY BEANS啲鞋,幾好著唔錯架,我都有一對類似你第二嗰款,都係白色,之前買架,依家仲著緊.

    回覆刪除