關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月21日 星期六

沙薑雞腳(內附食譜)

 


早前買咗兩磅雞腳


因為好想試吓整沙薑雞腳


今日星期六, 比較有時間


一於試吓整先...


 



 


材料:


急凍雞腳 (我買左20隻)


鹽焗雞粉(3-4包)


做法:


-雞腳徹底解凍,煲滾水,下雞腳,水要足夠蓋過所有雞腳


-蓋上煲蓋,煲約5分鐘,同時準備一盤冰水


-撈起雞腳,即放進冰水中,至雞腳完全冷卻,倒去冰水備用


-鹽焗雞粉用水開好(先開3包),煲另一煲水,水要足夠蓋過所有雞腳,水滾後下粉液,試味(如不夠味就多下一點鹽焗雞粉), 因人人口味不同,可按自己口味加減。


-下雞腳,轉中火炆約45分鐘 (可撈起一隻測試夠不夠"林",鐘意"林'd開再炆多一會),再熄火,揭起小小煲蓋,浸起碼一小時 ,可令雞腳更入味


-臨食再加熱,撇油(會標好多油架),撈起上碟,加麻油便可


 



**剩下的汁可用密封容器盛好,放進雪櫃,留一至兩星期再用。


沒有留言:

張貼留言