關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月11日 星期三

Birthday Dinner for Luk Ling@好日子酒樓


2009年3月11日(星期三)


 


今日勁多嘢做呀


都無停到手


不過因為剪咗頭髮


所今日係好多同事好驚喜囉..


因為我係未試過剪到咁短嫁...


好彩佢哋都話好睇, 估唔到我咁捨得喎...



今日為朋友' luk ling' 慶祝生日


地點擇咗係屯門的好日子酒樓


真係好呀....平時晚飯無咩人


我哋可以好似屋企咁囉....


係啲伙計比較煩....成日買東買西


又介紹有咩好食...可能因為經濟唔多好啦..


佢哋都要sell多啲嘢....


呢間酒樓啲嘢都幾好食嫁...


價錢就一般啦, 唔係話好貴又唔係話好平,


 不過有時貴都無所謂, 最緊係啲食物係好的, 都比得心肝命抵呀嫲.



今次只得我哋五位女丁...無約其他人啊...


因為啲男的, 好多都要返工返學..所以都費事約


其實今次都好好呀....得我哋五個女仔,


我哋可以咩都傾得lu..而且我哋真係好耐無一齊坐埋傾吓, 食吓,


大家update吓大家的近況, 好開心啊..


我呢..最鐘意就係咁....好鐘意呢堆朋友你啊...


 



燒味拼盆


個叉燒我嫌佢廋咗啲, 但係個燒肉就好好味呀



海鮮粉絲雜菜煲


好多料, 而且又好清...我like呀



唔記得咗個名: 好似係..頭菜焗乳鴿


伙計介紹話同平時唔同喎...因為佢係炸完再去焗, 無咁熱氣的


但我哋就覺得普通囉...無分別喎...



清蒸鮑魚仔


超驚喜囉..因為送到嚟, 我哋話無叫喎...


原來係送的...



我唔記得佢叫咩飯了


但係個樣巳經知佢一定好食啦...不過因為我唔食飯,


所我試咗碗淨汁淨餸, 都巳經好好味..\


佢哋都話呢個飯好好食呢...不過就一定要有啲味精囉..



清蒸魚


好滑, 連luk ling唔多食魚的, 都話好食...




 星期一整定咗呢個蛋糕比luk ling


原本想整個新口味的


不過聽冰冰講話佢好耐無食呢款


咁我咁橋屋有材料, 就整啦


下次先整個新口味比你哋試



  


個伙計比把咁的刀我哋...


真係唔知以為我哋去劈友呀...



嚟張合照先...



luk ling 生日快樂呀.....


希望你願望成真啦...



吹臘'祝'了...



仲有冰冰都整咗個青檸芝士蛋糕


送比LUK LING, 早知佢整我就唔整啦



呢兩張相係我係冰冰的fb到copy嚟的


(不過我自己擅自copy, 都無佢喎..


我諗佢唔介意的)



 




2 則留言:

  1. 有好味既餸..仲有好好好味既藍苺芝士蛋糕..正! Ling .. Happy Birthday
    [版主回覆03/17/2009 03:25:00]嘩....終於都見你用blog嚟回應我了..我有時都會去你blog到, 不過知你話而家好多事都無時間同埋唔方便update. 係咪.
    希望你快啲開始番啦...因為我開呢個blog, 都係因為你, 我先至開始開yahoo blog嫁....師姐...

    回覆刪除
  2. 我的確係懶既..哈!
    [版主回覆03/17/2009 08:56:00]唔好懶啦,,,我都想知你啲近況嫁嫲, 而且有時仲可以大家互訴心聲添....

    回覆刪除