關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月6日 星期五

開飯了....

 


2009年3月4日(星期三)


 


趁阿老公未返到屋企


即刻偷啲時間嚟update吓個blog先....


終於都可以煮飯了


星期一返咗老爺到食


星期二就返咗媽咪到食


今日就要自己煮lu....


呢排比較想早點訓


要訓練番個訓覺時鐘


呢排盡量十一點半前就訓


希望遲啲可以十一點啦...哈哈...


所以最近比較無時間update個blog囉...


17042917.gif
 


阿榮老公最近就唔好啦...


因為佢而家似住我早咗訓


每次我入去訓覺


佢都會陪我訓一陣的


(以前拍拖都係咁嫁...佢都要睇住我訓咗佢先會返屋企的)


等我進入夢鄉後


佢就會靜靜雞出番去廰


然後就用電腦上網或者做自己嘢了


所以阿榮老公而家晚晚都好夜訓啊...


我都無去乎lu....



 


今晚我灼咗菜心


 



鹽水雞翼


我當然列排要除去雞皮啦...肥又唔健康呀嫲



黑椒鴨胸


老公一邊食一邊話: 正呀, 正呀...好食呀.



 


最近天氣又落雨又凍咗


大家都真係要好好保重身體啊


記得要帶頸巾及外套


千萬別著涼啊


 



2 則留言:

  1. 咁早訓做咩呀???再係咁食飽就訓真係變月巴c9啦.....hahahahaha

    回覆刪除
  2. 最緊要身體健康!

    回覆刪除