關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月13日 星期五

全新形象


2009年3月10日(星期二)


 


心情好緊張


其實緊張咗都有兩個星期嫁了


為咩事....咪就係我一路以嚟都係長頭髮


識我的朋友都知我一定唔會剪短頭髮囉..


但係因為最近有幾次發現照鏡時


將啲頭髮稍微摺起短啲時


自己睇到...都覺得短頭髮都ok喎...


所以個心想想哋剪短..


但又要擔心, 又怕好唔好睇


因為我唔係面型好靚, 肥肥哋, 五官自認唔係好突出,


所以一直以來其實都好羨慕人哋可以長短頭髮都好睇


其實長咗咁耐, 真係悶咗好多年了


今年唔知點解好想剪短佢...


心諗..真係唔好睇咪最多駁返長啲頭髮囉..


一定有辦法的...又唔駛'屎'ga....


後來同朋友' clara' 傾開...佢話我一定得嫁.


我都可以短頭髮嫁..係佢比咗啲信心我,


咁佢咪今日同stephanie兩個陪我去剪囉..


 



 


到咗時, 當個髮型師要落手剪時...


stpehanie即刻係第二邊飛過嚟


佢話喎: 咁重要的時刻, 佢一定要睇喎....


咁又係呀...對我嚟講都係嫁...


終於髮型師一剪


stephanie話: 好短呀...


跟住clara即刻問我: ok唔ok呀...佢話一剪時. 佢個心


都好驚我怕太短...


但我答佢哋: ok喎, 都好滿意喎呢個長度...我可以接受


咁佢哋先鬆一口氣囉...哈哈...


 



 


不過真係坐到我命都無囉...


由三點半開始攪到晚上八點..


又肚餓...想屎啊...


不過出嚟的效果都滿意的,


只係個頭頂勁勁唔like囉....


因為佢用咗粟米仔的方法嚟令到我啲頭髮多啲, 拱啲.


但係......我就覺得好唔滿意囉...


因為好怪呀...而且好似濃咗咁的感覺....


佢想幫我整過的, 但由於太夜了,


所以決定我遲多少少先去整番好囉..


因為而家都ok的....


 



返到屋企, 老公一開門


就話: 而...好靚喎...好好睇喎...


不過..不過...個頭頂怪咗啲啫..


(老公真係老公...佢都知我問題....不過後來我洗咗頭,


自己整吓..就好好多了....)



 


總括嚟講, 我都係好滿意的.


我終於可以有新形象了


唔駛咁鬼悶lu....


而且仲可以整到我好似好多頭髮咁...


我自己同啲同事, 都覺得我呢個新look好好睇


佢哋都估唔到我可以短,


佢哋話而家比較成熟咗, 高貴咗...


其實我個心都係咁諗囉....


連老公都話我靚咗喎...哈哈....


(佢唔講甜話嫁...佢只會講真話, 好睇佢會話好睇,


如果唔好睇呀...佢真係好鬼直接話唔好睇嫁....


所以我好開心我的決定)


 
 
 
 
 
 
 


真係好多謝Clara and Stephanie


因為好彩有你哋支持我呢...


我先有咁大的信心及勇氣去試囉....


 
 
 
 
 
 
 


 


原來我都可以短頭髮


真係凡事只要有信心


真係可以做到的.....



嗰日無特別影低短頭髮的look,


但第二晚因為約咗朋友食飯


有影到相.....大家睇吓我的新look啦...


(其實真人靚過上鏡嫁....嘻嘻...)



4 則留言:

  1. ok喎,不過比長頭髮就成熟啲,但亦係一個唔錯嘅嘗試呀!
    [版主回覆03/15/2009 09:42:00]係呀....真係大個咗呀..最好係..佢攪到我多咗頭髮囉...哈哈..
    轉吓形象都好, 你識我成十幾年啦,,,你邊有見我肯短頭髮呀....因為真係好悶啊....
    最近我比較忙, 我想約你27號晚食飯, 為你慶牛一, 好唔好啊...

    回覆刪除
  2. 短髮清爽d, 幾好睇呀!
    [版主回覆03/15/2009 09:45:00]ok啦...唔係話非常好睇, 不過原來我都可以短頭髮囉...
    所以我都好開心呀...無後悔無唔捨得將把留咗咁耐的長頭髮剪咗囉....而家超方法, 連洗頭水都慳番啲, 仲好快乾添...yeah

    回覆刪除
  3. Of course, see you soon.

    回覆刪除
  4. 都叫及膊頭, 唔算好短呢~
    放心, 好好睇呀!
    [版主回覆03/16/2009 14:27:00]我就係要慢慢嚟...一吓子好短,,,我受唔到刺激啊...嘻嘻...
    我剪完的第二日, 就巳經想整第二個款lu..哈哈...朋友都話我好快接受到...哈哈...
    以後都可以又長又短lu..好開心呢...

    回覆刪除