關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月20日 星期五

苦中帶甜自家煮@苦瓜蚊排骨+蒸魚秘訣(內附食譜)


 


2009年3月18日 (星期三)


放完假返到公司


係咪好多嘢做...ok啦...


咪慢慢做囉....又唔駛屎的..呵呵...


不過今日阿榮老公要返東莞做嘢


放咗工我返到屋企


準備做晚飯的材料時


到咗七點半, 阿榮老公打返嚟

45.gif image by v0327
~


話因為要趕project, 所以無準時收工


而家先走得, 但係因為無公司車lu.


要自己坐車走, 所以佢話起碼要九點半先返到嚟,


叫我自己先食飯.


但係我又點會咁早啊....


一於準備好啲材料, 沖過涼, 睇吓blog, 收衫摺衫,


時間好快過啫....話咁快老公就返到嚟了


佢去沖涼, 咁我就開始煮餸了.


 


 
 
 
  
 


老公在飲食方面, 值得讚的,


就是他甚麼都吃,


不偏食, 只有一種味道的餸菜他是不喜歡吃的,


就是苦味的, 他都不喜歡.


今日我要做的菜正是老公不喜歡的苦瓜


而我呢. 小時候的而且確不喜歡苦瓜


總覺得它的味道很不好受,


記起小時候, 每逢媽咪釀苦瓜時,


我總會只吃釀在苦瓜裡的魚肉,


苦瓜就要爸爸或媽咪拾手尾啊...


爸爸媽咪總會對我說: 吃得苦中苦, 方為人上人啊....


漸漸長大, 聽得多, 見得多,


知道苦瓜相當有益, 我便開始愛上了它的苦甘味


老公須然不喜歡苦瓜


但是他明白到我的用心, 想他吃一點有益的食物


所以他今天也和我吃著這一道苦中帶甜的苦瓜蚊排骨...


苦是苦瓜的苦...甜當然是我對他那份甜絲絲的感覺啦!


 


苦瓜蚊排骨



材料: 苦瓜 2條, 排骨 20元, 豆豉及蒜茸 適量, 薑 數片, 紹興酒,


辣椒 (怕辣可以不加, 或視乎個人喜好)


 


醃料 : 鹽, 糖, 生抽, 水 及粟粉 (適量)


 


做法 : (1) 排骨洗淨, 用醃料醃30分鐘, 備用


(2) 苦瓜洗淨, 切件, 用少許鹽醃10分鐘, 部份苦瓜汁會流出,


倒掉去苦瓜汁, 備用


(3) 豆豉用水浸一會, 去掉水份, 備用


(4) 燒熱鑊, 加入油, 豆豉. 蒜茸, 薑及辣椒爆香


(5) 加入排骨快手炒一會, 續加入苦瓜炒一會


(6) 灒入紹酒及水至蓋過面


(7) 待滾後, 用小火蚊10分鐘至收汁, 即可食用


 


** 如怕有苦澀味, 可做完步驟(2)後, 把苦瓜出水, 可以減低苦澀味.


由於苦瓜有用鹽醃了一會, 排骨也用了醃料醃一會, 豆豉又有咸味,


所以全道菜一般都夠味, 不需要另加任何調味料.



第二道菜...是蒸魚啊...


琴日係元朗街市到見到呢種魚..


自己同媽咪又唔識喎..


但係又覺得好得意, 咪問吓魚檔個姐姐仔


佢話呢啲叫做 '花利魚' 好似 '撻沙'咁的


阿姐話好食過 '撻沙'喎..


咁我見11蚊4兩, 咪買咗兩條嚟試吓囉...


又真係幾好食喎,  啲魚質幾爽口, 又無細骨, 唔錯喎...


其實佢叫'花利魚',


但係我唔知係唔係用呢個 '利'字...我是但用嫁咋.

1187887590238.gif image by v0327


 



 


蒸花利魚



做法: 洗淨魚, 抺乾水份, 放上蔥及薑片, 於水滾後, 隔水蒸7分鐘, 去掉蒸魚水.


燒熱鑊, 加入適量油及蔥, 爆熟, 淋上魚面, 加入豉油, 即可食用.


 


蒸魚秘訣: (1) 無論蒸甚麼魚也好, 一定要臨蒸前才洗, 這個動作非常重要,


條魚好唔好食, 鮮唔鮮, 就係呢個步驟, 有好多朋友都唔知,


 成日問我點解可以蒸到咁好食的魚, 咪就係因為你哋唔知呢個步驟囉...ok.


(2) 無論蒸咩魚, 若果係中size的, 只需要7分鐘, 一定要睇時間,


唔可以過多過少. 咁蒸出嚟條魚又會又新鮮又滑.


若果真係好大條....就要加到去10至12分鐘了.


 


以上兩個蒸魚秘訣, 都係多謝我媽咪的傳授!


好駛得嫁...

1187888062899.gif image by v0327


 



 



2009年3月19日 及 3月20日


(星期四及星期五)


 


呢兩日都無咩事發生


返工, 放工..


只係星期四返咗去媽咪到食飯


星期五就返去老爺到食飯


兩日都不用煮飯


唔駛做, 唔駛洗, 仲又食又拎添.....

1187888020912.gif image by v0327


 



1 則留言:

  1. 苦瓜要出水架喎,我都想整,但好似好麻煩咁,但你整得好靚咁,等我下次試吓先~~~
    條魚好似好好食咁
    [版主回覆03/21/2009 17:42:00]唔係一定要出水嫁...怕苦先做呢個動作. 所以我自己唔想無咗苦甘味, 所以自己就無出水. 其實唔麻煩嫁...你試吓整啦...
    係呀,呢款魚真係唔錯, 你可以試吓.

    回覆刪除