關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月28日 星期六

奶奶嚟食飯呀!


 


2009年3月28日(星期六)


 


今日瞓得好晏呀...所以無約晴晴及晴媽嘆lunch呀...


因為我琴晚同愛麗詩食飯+傾心事


好鬼好傾...其實我哋個心都未想走嫁...


但係巳經係晚上十一點半了....再唔走...我哋就無車返屋企呀.


所以琴晚我成三點先瞓...你哋話了...


我今日又點可能早醒呢...


瞓到下午一點半先肯起身...打個電話比老公


佢都差不多可以放工...


等到佢返嚟, 我哋就出去元朗到買餸了..


因為奶奶由今日起放假至到4月1號啊...


難得奶奶放假, 我又唔駛返工


咁當然係想請奶奶上嚟食我親手煮的餸啦...


今日老爺同阿哥都無嚟


得番我哋四隻腳...開枱???


可惜呢三隻腳都唔識打牌呢....嘻嘻....


      
      
      


買完餸都返到屋企都成五點lu...


要快手煲湯啊...唔係就趕唔切了...


然後就要準備今晚的餸了.


      
      
      


蒜茸粉絲蒸貴妃蚌


20元一斤, 買咗兩斤, 都好大隻又新鮮, 我都未曾整過, 一於試吓先.


家姐話呢個好好味...因為啲味好清甜, 好食過帶子喎....



 


蒜茸豆豉蒸帶子


我又食帶子了...因為實在又平又靚,


我真係忍唔住呀...而且我好鬼鐘意食啊....


食譜在這裡, 再按:


http://hk.myblog.yahoo.com/jw!jL26mBSYHxX0RNYYtc2j4Y2NvLc-/article?mid=4195



蒜茸炒勝瓜


超嫩超爽...只係用蒜茸及少許油係咁而炒熟,


落好少好少的鹽...就巳經好清甜...好好味啊...



蒸魚


唔知叫咩魚...係奶奶帶來的, 老爺買的, 我問奶奶係咩魚....


奶奶答我: 你真係考起我了...我都唔知係咩魚喎...哈哈...


 



 


其實仲有煲湯....不過唔記得影相啊...


今日的靚湯係: 東菇花膠螺頭煲西施骨湯


勁甜勁滋潤, 好好飲啊...


食譜請按這裡:


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=3670


      
      
     


食完飯, 大家傾吓睇吓電視


咁又過咗一日了...


奶奶又爭住洗碗lu...


我就由得佢了...叫佢擺係到, 等我洗,


佢又要話洗...咁我唔理lu....


我仲同奶奶講笑: 好歡迎你呢幾日, 隨時上嚟幫我哋打掃嫁!


跟住我哋幾個又笑一輪....


 



5 則留言:

  1. snowman B.B michelle2009年3月29日 凌晨1:50

    hi~~  我係第一次黎探你個blog嫁! 你都係住元朗架?我都係呀!我都鍾意住吓野食嫁 得閒交流吓傾吓訓丫!
    [版主回覆03/29/2009 16:55:00]謝謝您的探訪...我唔係住元朗, 住係天水圍啊......都好近啫....
    OK, 得閒交流吓先...又識到新BLOG友了..

    回覆刪除
  2. 我都好耐無試過煮哂成餐餸喇,搵日(放假)煮吓先!
    [版主回覆03/30/2009 12:55:00]好啊。。。你煮一定好好食, 係呀, 我想約你復活節放假個幾日,是但一日, 你有無‘胸’呀。。。。
    因為我同CLARA HO都想請你教我哋做唧花曲奇啊。。唔知你得唔得閒呢。。。

    回覆刪除
  3. 妳奶奶又幾好喎, 主動話要洗碗....哈哈...
    [版主回覆03/30/2009 12:53:00]佢識做時我又識做囉。。。嘻嘻。。
    奶奶係幾好嫁, 結婚時,完成哂婚禮,之後有好多兄弟姐妹都向我讚話我奶奶好好, 好客氣,好多嘢都問佢哋有咩要幫手,佢唔會話自己係主角咩都唔理,咩都唔做。啲兄弟姐妹話未試過去人哋婚禮到,奶奶會咁好。我都係之後聽番佢哋講,我先知,當時我係到同人影 相, 發生咩我都唔知啦。。。
     

    回覆刪除
  4. 我暫時得11號或13號得咋!
    [版主回覆03/30/2009 16:02:00]咁你HOLD住呢兩日先, 我問吓CLARA, 好嗎

    回覆刪除
  5. 係就要快,因為我表姐個女都想焗曲奇呀! 我要留番日比佢哋呀!
    [版主回覆03/31/2009 00:00:00]dada, 請問我可否明天, 即係31號我再打埋比ivy, 問吓佢, 好嗎...
    因為clara咁橋呢兩日都要返馬會啊....我諗住約ivy同你, 我哋三個人, 好嗎...

    回覆刪除