關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月15日 星期日

色,香,味俱全的下午茶餐+晚餐@自家煮

 


2009年3月14日(星期六)


話說因為本少奶呢幾日有嘢做


所以連琴晚好友' 經理'的牛一飯局


都唔可以出席


係到想同好友 ' 經理' 講聲:


唔好意思 兼 生日快樂啊...



攪到原本負責整蛋糕的我...


都要攪到無蛋糕食..


唔怕...經理.我會補整番一個送比你的...


(不過你要等吓我喎...因為你都知我忙咩啦....嘻嘻..)



今日阿榮老公仲要返工


而我呢...都無得訓到咁晏


因為要趕嘢啊...無計


跟住等到差不多阿榮老公放工返嚟...


平時我哋就出去嘆下午茶的


但係因為我之前都講過啦...


好貴又食唔飽


所以決定以後無咩事都係自己整好過


所以今日自己整咗一個色, 香, 味俱全的下午茶餐



黑椒蜜糖焗雞翼+星星薯餅配鮮蘋果沙律



出面食都無咁多料咁靚添喎....哈哈..


唔好話我自己讚自己


老公差不多食完時


仲話...咁好食, 得咁少嫁..唔夠食, 又唔夠飽喎...


少食多滋味啊...少爺



 



到咗夜晚, 又要快手又要醫肚


為有整呢個咖哩飯啦


因為之前買啲只需要翻熱的咖哩就食得


而家我都會買定幾pack係到


for 而家咁...又要食又要方便


 


日式咖哩牛肉飯



上面嗰碟係阿榮老公的. 下面呢碟咪係我囉..



 


仲有老爺煲的花生眉頭雞腳湯


 



食飽後..又要開工了....


真係忙到'屎'呀....



1 則留言: