關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月25日 星期三

煙肉迷迭香雞柳伴黑醋汁

 



 


其實好早前在家開了派對


那次的食物


一直都很想寫回食譜出來


但一直未有心機也沒有有時間


直到最近好友‘暑媽’留言給我


想要這個‘煙肉迷迭香雞柳伴黑醋汁’的食譜


這時我又怎能再拖呢。。。


這款食物, 可以當餸也可以當小食


尤其適合開派對來招呼好友


酸酸的味道好胃口啊。。。


大家不妨試吓啦。。


好容易整嫁。。


 



 


煙肉迷迭香雞柳伴黑醋汁


 



材料: 雞胸肉,煙肉


醃料: 黑胡椒,迷迭香


汁料:黑醋,橄欖油,黑胡椒


 


做法: (1) 先將雞胸肉用黑胡椒及迷迭香醃20至30分鐘。


(2)將醃好的雞胸肉用煙肉卷好,可用牙簽吉實。


(3)起鑊,不用加油, 因煙肉會出油。


將煙肉雞柳卷兩面煎熟。


(4)準備汁料, 把黑醋及橄欖油撈勻,


加入少許黑胡椒,即成汁料。


(5)將煎好的煙肉雞柳卷除走牙簽,上碟,


倒入黑醋汁料,即可食用。


可以加入沙律伴食。


 


** 有朋友問過我,卷住雞胸肉會否難熟,請大家放心,只要慢慢煎,差不多時, 可用叉吉進雞胸肉內,可以看到是否巳熟。


卷煙肉雞柳時, 個塊雞胸肉通常我會切做兩至三份,因為一件雞胸肉可能好大件好厚,咁就真係會好難卷同埋難熟。

若果用啲比較平的煙肉,會比較難卷,因為比較容易散開, (不過我都係照用平煙肉,慳家呀嘛),如果用啲貴少少嗰啲,會靚啲及無咁容易散。


 



1 則留言:

  1. 唔該哂! 真係好易整喎!
    [版主回覆03/27/2009 10:12:00]係呀。。超容易啊。。又方便, 無咩特別的材料要去專登買囉。。
    係呀。。。唔記得加番一句, 就係你卷煙肉雞柳時, 個塊雞胸肉通常我會切做兩至三份,因為一件雞胸肉可能好大件,咁就真係會難卷同埋難熟。
    同埋。若果用啲比較平的煙肉,會比較難卷,因為比較容易散開, (不過我都係照用平煙肉),如果用啲貴少少嗰啲,會靚啲及無咁容易散。
    我都搵日再整嚟食先。。。好耐無整了。。

    回覆刪除