關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月28日 星期六

自創沙律汁拼燒雞髀@自家種羅馬生菜(內附食譜)


2009年3月25日(星期三)


 


都未到summer就巳經覺得煮飯時煮到好熱了


好快就到summer....


一諗到係廚房到煮飯, 嗰種熱的感覺...


就知道到時好辛苦啊...


對於新婚的朋友仔


今年會係你哋第一年summer煮飯


到時你哋就知...我講的係幾咁辛苦了


唔好話要煮啲咩嘢....


到時只係煮一啲好簡單的餸...都會攪到你成身汗啊...


到時真係煮完都唔係好好胃口...


我的經驗係...只想飲湯或飲水....


仲有..係咩都唔想做啊...



 


今晚我就真係想整啲比較簡單的嘢嚟食


由於我哋倆公婆係晚上唔駛食飯


只係食菜及肉


所以今日整咗呢一個


燒雞髀+沙律


簡簡單單, 又唔駛食到咁飽啊...




同事CC又送來了自家種的羅馬生菜


剛好....正正可以自製沙律啊...


自家種的羅馬生菜好新鮮...而且仲好爽添


我另外就加咗奇異果及火龍果添



我的沙律汁係由卡夫奇妙醬+少許幼鹽+黑胡椒


將呢三樣攪勻...就成為我的自創沙律醬了,


大家不妨試吓....呢個醬係我自己自創的...


原來咁樣撈都好好味喎...




醃燒雞髀材料:雞髀---2大隻, 胡椒粉---適量, 蒜鹽---適量


汁料: 老抽---適量, 清水---適量, 冰糖---適量


 


. 先將雞髀洗乾淨, 沫乾, 用適量胡椒粉及蒜鹽醃2個鐘後



將老抽加清水及冰糖煮至溶解, 成為汁料



燒紅個Pan, 加油及放雞髀落Pan喥煎兩邊...



將汁掃滿雞髀表面及背面



重覆將汁掃滿雞髀表面及背面煮至雞髀熟透



上碟, 灑上Parsley Flakes....再以沙律伴碟....完成!



 


係咪好簡單呢....而且個食水好靚嫁....


不過如果食開比較濃味的朋友仔


咁可能呢個雞髀你要自己醃重手啲及醃耐了...


我就比較食開淡口的, 所以我哋就覺得ok了.


點解我整咗四隻, 會得番兩隻的..


因為個兩隻係用嚟比我哋明天LUNCH嫁..



1 則留言:

  1. wa, so good ar~  又學到野了
    [版主回覆03/29/2009 23:35:00]YEAH.....

    回覆刪除