關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年3月28日 星期六

愛麗詩夢遊仙境@Birthday Dinner


2009年3月27日(星期五)


 


今日早上係咁做...因為話咁快又到月尾月頭,


有好嘢要做及準備...


同gigi食完lunch, 佢比咗張填子遊戲我,


因為佢話要填哂先可以有得參加抽獎.


因為佢話好深, 唔識, 係英文嚟的,


係根據佢問的問題, 然後填番Pracific Place的商鋪名


我好認真咁同佢填呀....


跟住細老闆見到, 佢又八卦吓...


有啲英文我唔識, 我咪又問佢囉...


哈哈...跟住佢好好呀....同我一齊上google到搵資料


我哋真係好用心及花時間及腦汁嫁...



因為佢真係唔係一啲咁易的問題啊....


例如: 問題: Say goodbye to Tom Ford


咁你會係到諗....點樣say goodbye 同呢位Tom Ford呢?


咁同啲商鋪名有咩關係呢.....


我見個答案的格數...係5個字...


咁我就諗...一係就GUCCI, 一係就COACH,


然後細闆試吓打Tom Ford, 搵到呢個人的資料...


詳細睇吓....原來呢位Tom Ford曾經係GUCCI到做,


後來無做了....所以我哋睇完就知....答案係GUCCI.


因為佢而家無係GUCCI到做, 咁當要要同佢say goodbye 啦...


好耐無玩填字遊戲, 所以我哋兩個都好興奮啊...


而且最後我哋填哂添.....好有滿足感!


我哋仲話...若果gigi真係抽到獎...一定要請我哋食嘢啊....


我哋都真係好希望佢可以抽到呀...


 


 


終於都放工..今日約咗好友愛麗詩...


下星期係佢的牛一


我一早就約咗, 同佢慶祝生日而且我哋都好耐無見lu...


我哋約咗係葵芳, 先行街街先...


跟住先去食嘢....


今日同咗愛麗詩食一間手打烏冬, 係新都會廣場,


好好味啊...啲烏冬真係好鬼彈...


跟住我哋食完嘢, 就走咗去出面的露天場地繼續傾,


傾到啲工作人員話: 唔好意思啊...我哋收工了...


咁我哋又一邊行一邊企係到又傾....


傾吓傾吓...時間真係好快過...又到十一點幾...


我哋其實好唔想走嫁...好似仲有好多嘢傾...


但係....再唔走...真係無車搭啊...


所以我哋都要say goodbye啊....


 



本書係叻叻送比愛麗詩的...而呢盒雜錦護膚禮盒係我送的...



蕃茄雞絲湯烏冬.....勁重蕃茄味, 好好味啊..



美國牛肉飯....嫲嫲哋..飯比較乾身...係到都係食番佢最名的烏冬好啲


牛肉就好夠味...唔錯.



八爪魚餅.....ok啦, 唔係話好好食. 但又唔係話唔好食...



天婦羅雜菜餅....呢個真係好味呀...食落無油嫁..而且又夠脆...正!



 



無人幫我哋影合照...唯有我哋各自影單人照啦...




今晚好開心, 可以同愛麗詩傾咗好多心事


我哋大家都各自有大家的煩惱,


但唔緊要....我哋會互相支持及鼓勵對方


我哋會努力, 加油嫁....


愛麗詩: 係到同你講聲: 生日快樂!


仲有...希望你的問題, 早日解決. 祝福您!


 



沒有留言:

張貼留言