關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月30日 星期五

裝修進度@親眼睇鋪好的地磚啊..

裝修進度@親眼睇鋪好的地磚啊..


2010年4月30日(星期五)


 


今日蕭c奶同少爺放假


一連三日假期, 要好好休息及跟進裝修啊.


 


嘩...難得放假梗係瞓晏啲啲啦


中午先坐車出去, 先先同少爺去攞駕駛牌先


之後就直接入新居了..



 


哈哈..好興奮呀, 蕭c奶終於可以親眼見到鋪咗地磚的新居啊


嘩..一入去, 好開心呀, 就咁咩都未攪


淨係見到個地, 就巳經開心到屎lu...呵呵


好光猛啊, 仲好warm添..



偏廳呢一邊....都好靚啊


哈哈...呢張相又會令你哋誤會


以為間屋好大...其實係蕭c奶的攝影了得咋...哈哈



少爺係到做咩傢伙???


咪係到check吓啲地囉..



我哋的單位向東, 好好風, 好好方向


如果向西就可以望到海景


兩邊方向都有好, 有唔好呢?


不過我而家住緊的向西, 真係唔多好,


summer真係好鬼熱, 冬天又凍到屎屎吓...


我哋向東, 係望學校景, 都好...無高樓大廈,


璄觀都唔算唔錯, 巳經好滿足


仲有小許山景囉...



 


不過到時朋友仔入嚟新居


就唔能夠行到嚟呢個window了


因為呢邊我哋係會變做瞓覺覺的地方啊...


 


參觀完新居, 我哋就出發去宜家傢俬到行吓了


咁又過咗一日lu...


明天我哋唔去新居了


後日先再去走一趟啦...


5 則留言:

  1. 咦,對住學校,驚唔驚weekday成日聽到打鐘聲?
    [版主回覆05/02/2010 10:32:00]型男茄, 你有所不知, 我細到大, 都唔知點解咁橋都係住係面向學校的...我一抽到呢到, 我媽一望...佢都話, 阿女呀, 點解你由細又到大都係住向學校嫁呢, 好有緣喎...可惜係個女 (我)無讀書緣呢???   就係無向海的緣囉...唉1...
    weekday都番工啦, 我放咗工, 佢都放鬼咗學.
    不過而家反而唔係驚學校嘈呀. 反而係學校的隔離, 做緊個地盤囉, 睇佢的進度, 我諗係要做兩年果隻, 個地盤啲聲, 係勁勁勁嘈, 呢樣先慘呀....即係話要捱兩年呀...

    回覆刪除
  2. 我同我HONEY尋日上左SZ的BNQ, 好多野睇呢~下次我地決定晒裝修D野, 就會去世紀中心(另一個賣傢俬的地方) 上面D料都好多CHOICES, 勝在夠平, 我地仲未睇MK個D, 未比較得質素... 遲D我地睇埋旺角個D先同你比較啦
    [版主回覆05/02/2010 11:22:00]我上過去了, 我覺得bnq的貴. 反而我想去琛圳的宜家, 因為表妹話平好多.  因我表妹是琛圳人, 所以上次佢帶咗我哋去荀罔到行咗一日, 勁平勁多傢俬. 你都不妨去吓啦....
    我哋有啲廚房及浴室用品, 及燈會遲啲上去買番嚟hk.

    回覆刪除
  3. 恭喜你地呀, 咁快收到樓而又在裝修中.. woow.. 淺色木紋地磚呀!! 好靚呀. 好想快d睇到裝修後間屋呀!! 加油呀!

    回覆刪除
  4. Hi, that's okay.  Wish you all the best in the home decoration.  Congratulations again to your wedding anniversary.
    [版主回覆05/11/2010 13:46:00]THANKS ar.....

    回覆刪除
  5. 咦??!點樣check D磚架...好似有一張張紙係地下咁既???
    你地遲d去深圳買野話我知好唔好哎~~我都打自係深圳訂價俬呀!!!
    [版主回覆05/12/2010 13:48:00]喂, 你哋第日要每塊都烤一烤佢, 睇吓有無空心磚, 如果係實地磚的話, 係好實的聲.  如果係空心磚, 烤的聲的好清脆的聲嫁. 你一烤就會明嫁了.
    我哋因為有幾塊係空心磚, 所以一定要師父鋪過嗰幾塊囉. 空心磚唔好嫁, 你一定要佢重鋪呀, 因為空心磚好容易受熱脹冷縮而爆, 同埋如果咁橋你跌到啲嘢係嗰塊磚到, 又係好易爆嫁. ok.
    好呀, 我有位blog友都打算係琛圳訂傢俬, 到時話你知.

    回覆刪除