關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月13日 星期二

香港公園@隨身影

2010年4月12日(星期一)


LUNCH TIME


 


蕭C奶在香港公園附近上班


今天約了兩位同事於午飯時段


來到香港公園吸新鮮空氣及拍拍照


蕭C奶開始要多點用500D啊!


 


這張拍得不錯吧! (自己挺喜歡的)



早前是復活節, 有很多兔子啊!



巳經忘了這些叫什麼了. >-<



這張又覺得拍得算不錯掛.



 



 



這張也很滿意, 尤其構圖方面. ^-^



 



這名為'鋪地冰水花', 名稱挺特別啊.


葉很像薄荷葉呢.



仙人掌.....



很可愛.



 



寶蓮花 -----  這花特式是往下垂生長的



 



寶蓮花未開花時.....含包待放.



這朵開花了....(不過這朵不算太美呢.)



 


拍了很多照片, 時間也很快過啊.


就這樣過了一個輕鬆的午飯時間!


1 則留言:

  1. 好靚呀, 我都去拍下先至得呢...
    [版主回覆04/15/2010 15:12:00]原本好想去花展呀,不過真係就唔到時間,無去啊,仲要今年都幾靚添呀。
    我係去香港公園的溫室呀,下次我就影吓外或其他先得。

    回覆刪除