關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月25日 星期日

攰都要煮的住家菜

 


 


2010年4月21日(星期三)


 


今日和少爺放假一天


目的是。。。要去買地磚,面磚,


上新居到度清楚MARK電制的位置,


買門鐘,買門等等。。。


成個下午就係係旺角的快富街走嚟走去


睇完呢間,一間又番轉頭又睇過


總之就不停係到睇吓,格價呀等等


攰到都唔知點形容好了


睇吓睇吓。。。咁又到咗六點幾


因為日日都出咗去食


好想食住家菜


難得去巴士站,一定會經過旺角街市


就一於買啲菜番去,求其簡單都要食住家菜


 


灼魚蛋菜心


快靚正!



無皮鹽水雞翼


係最方便的方法,只需要大量的蔥,薑及鹽,


滾熟啲雞翼後,再去皮咁就攪掂,食得。



2 則留言:

  1. 真係仲簡單過簡單喔, 要學下你先, 嘻嘻
    [版主回覆04/26/2010 22:37:00]好耐無見了... 沈棉 ..
    梗係啦, 我哋呢啲又要返工又要煮飯的, 當然要搵啲簡單得嚟, 但又要好味的住家菜啦....哈哈.
    我蕭c奶一向要快靚正. 
     

    回覆刪除
  2. 灼魚蛋菜心是否一個湯?這樣的餸菜配搭真是快、靚、正! 歡迎到訪我的blog
    Dicky Tse
    [版主回覆04/28/2010 22:46:00]NO呀, 唔係湯嚟嫁, 只係就咁用水灼熟佢哋咋...嘻嘻
    謝謝您的到訪, 多多指教呀.

    回覆刪除