關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月29日 星期四

裝修day 1 及 day 2@水電工程

 


裝修day 1 及 day 2@水電工程


2010年4月26日(星期一)


 


今日開始我哋的裝修第一日了


放咗工, 就即刻飛去新居睇睇師父攪咗咩


上到去, 而..見到門打開咗, 燈著咗


巳經係夜晚七點幾, 師父仲未走


搞吓門...師父你好.


水電師父姓周, 好nice, 周師父見到少爺


就即刻叫少爺check一check啲電制位啱唔啱


仲慢慢係到同少爺傾添




對於我呢個咩都唔識的婦儒


真係覺得好神奇嫁...kakaka (希望各位唔好笑我)


我而家先知啲電線係點走, 又覺得非常之神奇


掘完又可以埋番好靚個wall


又而家先知原來電制位係遂個計數


仲要通常公價500蚊一個


勁貴....而家我哋就450蚊一個


都好鬼貴...仲要而家接觸裝修先知


原來一間屋平時唔多覺, 閒閒地係要二三十個電制


真係痴線嫁....



同師父傾好, 又睇完間屋之後


我地就走先了, 周師父你慢慢做了, 唔打攪你了.


明天見!


 


 


2010年4月27日(星期二)


 


咁又到咗第二日了, 照樣放工同少爺去新居走一趟


今日諗住唔想見到師父


少爺就話不如食咗晚飯先上去啦


ok...就去咗食嘢


食完嘢都8點幾,上到去...oh...門又係開咗, 又有光喎


原來師父仲未走.....


周師父仲係努力工作中!



 



 



 



 



 


好了....呢兩日都無咩睇


只係做咗啲水電先


睇吓聽日啲師父又攪咩了


明晚見!


沒有留言:

張貼留言