關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月10日 星期六

搵啱心水師父了

經過幾個月的時間


左擇右擇, 左夾右夾, 左搵右搵


終於都搵到一位啱心水的裝修師父lu


今日出咗去簽約了


等佢出埋設計圖


ok的話, 再上去傾埋啲細節


擇埋咩色, 咩料, 點整之後


我諗過多一個星期後應該可以開工了


yeah......好心急, 又緊張, 又興奮


開始為我們的幸福部屋忙了


明天約了傢俬公司初次見面


又有啲緊張添...嘻嘻


 


4 則留言:

  1. 讚.....HAHAHA......
    呢個BLOG應該好似FB咁,整個LIKE比人玩下.....唔洗我打"讚"咁麻煩.....
    [版主回覆04/12/2010 10:26:00]就係唔比你咁懶呀,係要你打呀。。

    回覆刪除
  2. Congrat , wait to see you new home!
    [版主回覆04/13/2010 16:08:00]Thanks THE MAY。好耐無見你了,喂喂,有時間UPLAOD啲BABY相嚟過吓目啦。。。唔好咁懶啊。嘻嘻。

    回覆刪除
  3. 你個裝修CF好唔好呀, 你可唔可以介紹我呀!
    [版主回覆06/10/2010 23:39:00]唔好 , 到而家我哋仲未裝修好, 你話好唔好了...勁唔掂呀, 我哋第日裝好, 老公話一定會唱佢呀.
    我無師父介紹比你, 但我只可以提你, 最好真係搵朋友裝過的, 唔好好似我哋咁, 自己搵, 無人幫襯過.....
    同埋唔好搵果啲, 咩咩廚櫃公司, 但又兼做埋裝修. 而家我咪呢啲囉, 因為佢專做廚櫃, 裝修的佢判上判嫁 .  同埋你一定要同佢講明係急住的, 要講明完工日子, 如果到完工日都未裝修好, 之後每日要佢賠償每日的費用.
    我呢間都係係旺角裝修街到搵的, 係樓上鋪, 叫做 首選廚櫃公司 , 你要記得呀, 千萬唔好join .  仲有呀, 唔好信blog的裝修公司, 你睇啲相係靚呀, 但係到時未又唔得嫁....
    by the way, 裝修仲有勁多嘢煩, 唔煩呀...好憎裝修呀...

    回覆刪除
  4. 唉呀..........我就係好擔心LOR, 都唔知點搵個好既裝修, 朋友用過既得一個, 好鬼貴! 我而家就係你所講既, 上網睇BLOG, 叫左幾個師傅上黎報價, 而家係昨晚第二個比較好D, 但全報網上師傅都未比一過份詳細報價單我, 所以都未有實際價錢去比較, 係一個朋友介紹既, 都要$148,000 唔包家私(衣柜及間房衣柜), 我間屋得347呎, 佢又係老師傅, 無咩裝修擺位設計比到我, 只係你講佢照做, 都無幫我諗下掂唔掂。我都好煩呀............................

    回覆刪除