關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月29日 星期四

裝修進度@地磚送貨及傢俬初形

 


裝修進度@地磚送貨及傢俬初形


2010年4月24日(星期六)


 


今日我同少爺都要返工


一放咗工, 又去新居了


因為約咗兩點半送地磚


好鬼開心, 因為諗起鐘意的地磚


就真係有啲興奮啦


地磚公司好準時, 無遲無早, 時間啱啱好,


一到兩點半, 門鐘響...叮噹叮噹....地磚送到!


之後同少爺鋪咗幾塊嚟睇吓個效果


嗯...好滿意呀, 係我最想要的木紋效果


真係好warm啊....


 



老實講, 之前我好鐘意的另一款木紋磚啲色,


真係再靚啲, 但係而家買咗呢隻, 我覺得都好似


平成一半喎.....呢間係公屋, 加上真係只係呢一小部份先睇到


其餘都真係比啲櫃及收納地台遮咗


諗落都係唔需要浪費咁多錢, 寧願啲錢用嚟買吓電器好過


我覺得自己好精明喎...嘻嘻



玩完lu...少爺收拾番啲木紋磚, 快快手收好,


我哋要去傢俬公司睇出圖呀.....



 


離開咗新居,出發去傢俬公司了


約咗4點鐘,準時到達傢俬公司,


約見黃小姐


上次講出咗我哋的要求


黃小姐經過幾日的設計


比咗啲初步的設計圖我哋睇


好鐘意呀,個款式係我好鐘意的簡約


實用,有款。。(我自己覺得囉)


TV櫃其實都算CONFIRM咗


反而係曲尺櫃,仲有少少嘢諗清楚,


所以黃小姐都要再等我哋CONFIRM先


嘻嘻, 幸好黃小姐無嫌我哋咁煩


左改右改,左諗右諗啫。。。


 



 


一傾就傾咗兩個多小時


咁就六點幾了


之後就同少爺去食晚飯了。。。。


今日都好開心呀,


收到啲地磚又開心


睇埋啲傢俬又好開心


繼續順順利利啊。。。


 


5 則留言:

  1. 用磚啱呀~~ 打理容易d, 又唔會潮濕同收縮. 不過你唔係嚇人呀, 得咁少地板見光......
    [版主回覆04/30/2010 12:34:00]只係偏廳那邊你們會見到的. 因為客廳及瞓覺那邊用了收納地台.
    咪就係得呢邊廳先有得睇到囉. 所以你話了, 係咪無需要買咁貴了.  真係唔係嚇你嫁, 我間屋得好細嫁咋....

    回覆刪除
  2. 好期待你的新居,我都好想好似你咁自己設計家居~ 雖然慢慢襯同格價相信用了你們不少時間同心力,不過出來的結果每天睇住一定滿有成功咁呢!
    [版主回覆04/30/2010 12:52:00]你一定得了, 因為我一向覺得你好有天份嫁. 又細心.
    咁又係呀, 需然我間屋仔細細, 但係因為係由我哋倆個同心去攪, 又係幾開心的, 無論最後攪成點都好, 我哋都會好開心. 唔會理會別人的意見, 最緊要係自己倆個都鐘意就得了.

    回覆刪除
  3. 對呀!最緊要自己鍾意,意見太多會好煩的。另外,好欣賞你個收納地台,我都有諗過將來的家會有,咁會整潔好多~
    [版主回覆05/01/2010 00:29:00]係呀, 太多意見好鬼煩嫁...
    如果第日你屋大, 都可以唔駛的, 不過我都覺得收納地台係一個好好的方法及idea啊. 一個屋企太多雜物啊....
    其實我好鐘意日本的收納方法, 真係好正, 每次睇完空間大改造, 就會愛上日本多一次, 越嚟越愛日本啊...直頭想移民去日本呀...kakaka

    回覆刪除
  4. 我想問木紋磚係咩黎嫁???
    即係唔係地板??? 因為我想做木地板
    所有人都反對, 所以我而家諗緊計仔呀~
    [版主回覆07/04/2010 14:01:00]咁你就一定要去買木紋磚了...
    因為木紋磚係一種鐘意有木地板的人, 但又唔能夠用木地板.
    我都係一個超愛木地板的人, 不過因為新居地區好潮濕, 唔能夠做木地板, 所以就可以選木紋磚.
    木紋磚係有木紋效果, 而且仲係磚, 咁又容易打理囉
    你都不妨考慮吓啦...而家好多人都改用木紋磚嫁.

    回覆刪除
  5. 好, 等我都出旺角睇睇D木紋磚先得啦~~
    THX!!!
    [版主回覆07/04/2010 15:20:00]有時間睇吓呢到
    http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=12128
    我有好介紹你呀.....
    我的木紋磚(即係14蚊)係: 旺角建材城
    地址: 旺角道33號凱途發展大廈1,2,3樓全層
    電話: 2395 4018
    佢係成幢大廈的, 好大隻招牌嫁, 大成三層咁多, 我哋就係一上去的第一層, 你一上去會見到reception, 然後轉左邊, 會見到有好多木紋磚嫁.  你可以問個sales哥哥嫁.  地腳線佢開頭係12蚊一支, 同佢講價, 講到10蚊一支. ok.
    至於33蚊的, 我唔記得係邊條街名, 但個鋪頭名係: 羅馬磁磚 , 都係係旺角的裝修街嫁, 你搵吓, 都係係快富街果兩條街嫁咋. 33蚊呢款好靚嫁, 如果你問我意見, 你哋價錢唔覺貴, 我會suggest用33蚊呢款木紋磚,因為真係好靚嫁.....
    如果有咩幫手,隨時歡迎一齊交流啊...

    回覆刪除