關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月8日 星期四

Rumour Bar & Restaruant@TST

 


 



 


2010年4月5日(星期一)


 


又有好介紹比大家. 這一間樓上餐廰, 果然係good good good,


環境浪漫, 食物質素高, 份量又重, 價錢又係勁抵食,


服務又一流.



呢一餐, 每人都係122蚊咋.


 



 



 



 



 



雜菜鮮果沙律 - 好新鮮



南瓜湯 --


稀咗啲, 唔夠南瓜味



帶子籚筍南瓜意大利飯 -

 

好耐都無食過意大利飯, 呢一間飯的軟硬度適中,

 

加上用咗南瓜一齊煮, 好有南瓜味及好creamy.

 

唔好以為好小....食落都好漏嫁.


呢個係set a - 108蚊啊...好有水準

 

 


美國燒BB豬肋排 -


我哋無諗過會咁大碟, 真係成排上, 好抵食.


加上薯角及翠玉瓜配菜又多, 正啊...



呢個set b - 118蚊炸....仲要燒得好juicy啊..



阿爾薩斯式燒鴨脾 -

 

做唔到有兩隻咁多, 下面的配菜及醬汁好特別,

 

用咗白蘿蔔絲, 少少煙肉等酸酸哋的味道, 好開胃.


呢個係set c - 128蚊啊....好淋身, 個鴨皮好脆, 一定要食埋嫁...

 


 hot lemon tea



 



 



餐廳的環境


每張枱的椅子及枱都各有不同的圖案



 



 



 



 



 



 



 



好鐘意佢哋的枱燈, 企燈啊..



 



 



 


 
Rumour Bar & Restaruant



地址: 尖沙咀亞士厘道, 27號, 1樓


(入口係一壽司隔離附近的)



電話: 2314 3800


沒有留言:

張貼留言