關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月26日 星期一

不斷在旺角裝修街游走啊。。

 


自從搵咗裝修師父及傢俬公司後


係呢兩個星期,日日都好唔得閒


唔係去咗旺角的裝修街到行,


就係咁上網搵料或者四圍參考人哋間屋點裝修


因為我哋間部屋好細


得二百幾尺咋


所以要諗啲計仔


點樣可以利用有限的室間


可以收納到一個屋企的必需品呢


 


裝修真係一門好高深的project


有好多嘢都唔識


對於我嚟講, 裝修係一件好煩複但又幾好玩的一個project


原來暗門同平時的門又唔同?


暗門又要貴啲.


原來做廚櫃, 又分好多嘢


啲門'覺'有分靚唔靚?


雲石吸咀又係咩東東?


收細對門又應該點整?


做水電又係點整?


買磚又係好多款, 好多牌子, 應該點擇?


原來買磚時, 你睇中邊款磚,


可以叫佢寫低個型號及攞塊磚的sample走嫁喎!


收口粉原來又叫填縫劑?


原來收口粉/填縫劑可以有顏色擇,


我以為只得白色...哈哈


仲有好多嘢, 尤其係尺寸的問題


多少少及少啲啲, 都會有好大的出入


 


我而家終於都知道點解爸爸及媽咪


咩都識...係因為佢哋後生時, 都係同我哋而家一樣


只要做過一次, 就會識好多嘢嫁了


3 則留言:

  1. 我好你少少,因為我細佬會幫我搞掂哂,就算同一材料,只要佢識果間舖頭有,仲可以計平D。
    [版主回覆04/29/2010 17:31:00]係呀,有屋企親人係裝修,真係好好多嫁。所以你第日分到大屋,又可以叫細佬攪掂哂。勁放心啦。

    回覆刪除
  2. 唉, 你睇我好, 我睇你好姐, 你地無債一身輕呢... 供得到就好姐, 供唔到就真係攬住喊喇... 你地唔洗比管理費地租差餉喎, 我地個個月仲要比呢... 依家就咩都唔洗我比錢, 我只係幫佢格價問價, 行行企企 到我第日做左佢老婆, 我先有排煩喇... 依家咩都係佢比, 到時我又要供埋1份咖喇! 佢唔想花太耐時間去裝修, 因為佢想將細個邊租出去又好, 賣個合心水價又好, 但點都要有個地方比佢自己住住先! 所以, 又唔係真係唔急咖~ 你地幾時搬入去住呀打算? 200呎實用面積嗎? 真係好細咖? 我依家就係住緊公屋, 3個女人住,我D野多到傻, 所以, 我一定唔可以住我男朋友依家個間395呎, 我幾大都要搬大D先會嫁比佢...哈哈哈~

    回覆刪除
  3. 咁攪一攪,又有好多野知多左呢~
    [版主回覆04/30/2010 12:50:00]係呀, 你第日都一樣嫁咋, 我諗每對夫婦都係咁一齊成長. 講真係好花時間及心血, 但係又真係幾好玩嫁喎. 今次有咗一次經驗, 希望第日有間大屋, 就可以輕鬆好多.
    其實我哋仲有好多嘢都唔明都唔識, 所以我都決定, 攪好呢間細屋, 我會keep住留意裝修及傢俬的事, 到第日真係有間大屋, 唔駛咁慌張, 可以得心應手.
    小恩子, 你都係呀, 我覺得你同老公都好有天份, 多啲留意裝修, 因為我相信你哋遲早都會買私樓的人嚟的. 早啲做定preparation, 必定對你有莫大的幫忙嫁. 
    其實有好多嘢, 我都經幾位朋友的指點, 我先識問, 識去攪嫁.

    回覆刪除