關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月30日 星期五

羅漢果水(內附食譜)

 


最近愛上咗煲'羅漢果水'. 功效好, 有益.


尤其對糖尿病, 高血壓, 舒紓眼睛, 排毒


大家都不妨煲來飲用啊.


 


做法:



一個羅漢果, 壓碎羅漢果外皮, 將種子分開,


 在煲中放入兩公升水,


放入壓碎羅漢果外皮及種子.


用中火煲二十分鐘(以水滾後計算)


關火後, 放置十分鐘;


完成後可直接熱飲, 或過濾後放入冰箱冷藏,


可保存一個月.


在冰箱取出的,


可以用熱水稀釋濃度當淡茶來飲用


 



一般用來保健的, 可以在早上, 飯後 及口渴時飲用


每日每人攝取二至三次, 為最佳


太多的身體是吸收不了的.



 


今日又煲咗一大煲了,


又攞啲番去比老爺奶奶飲啊....


希望可以幫助到佢哋老人家身體好啦.


3 則留言:

  1. 我屋企最近都有煲~ ^^
    [版主回覆05/03/2010 11:42:00]咁就好了,可以排毒嫁,對你皮膚好,未來新娘子要KEEP住靚啊。 萬菲比,多謝您的留言啊,大家都各有各忙呢。 我都有成日去你到,不過就無留言咋。

    回覆刪除
  2. 我都好讚成飲羅漢果水, 仲有止咳功效噃!
    [版主回覆05/07/2010 18:45:00]yes yes....你都有飲呀, 証明係好嘢啦...

    回覆刪除
  3. 咩味架?其實我好想煲,不過驚好難飲,晴晴成日咳,我都想煲D比佢飲,等佢身體好D,加上我之前CHECK過話我血壓高,我都應該要飲飲飲飲多D先得呀!!
    [版主回覆05/07/2010 18:45:00]咩咩咩嚟嫁??? 咪係羅漢果囉....比你激屎呀...
    你試吓煲一次, 睇吓自己飲唔飲囉. 不過幾難飲都係甜嫁, 唔係苦嫁. 為咗自己的血壓, 試吓飲啦, 晴晴唔飲, 你自己同老公都飲呀嘛. ok. 身體好呀

    回覆刪除