關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月5日 星期一

牛陣ShabuShabu & Sukiyaki


2010年4月2日(星期五)


復活節假的第一天


 


是日和少爺約了裝修師父到新屋


之後去觀塘的APM睇吓有咩好嘢食


我同少爺講, 聽聞有間叫做 '牛陣ShabuShabu'


好好食嫁喎, 我知呢到有, 不如睇吓多唔多人


好想試吓啊...



牛陣有多款放題套餐


每位計算, 食用時間為90分鐘


時間係足夠有餘


而放題套餐由百幾至到三百幾都有


視乎選擇普通牛, 上級牛, 和牛等等....


而蕭c奶及少爺擇選了中間位的160元一位的上級牛套餐



牛陣的放題套餐分為四款湯底


清湯, 甜醬油湯, 鐵觀音湯及豆乳湯底


套餐內包括牛肉, 豬柳肉及豬腩肉任食



還有牛陣外有一個bar枱


攞放了多款蔬菜任食, 分別有:


上: 蘿蔔, 豆卜, 南瓜, 冬瓜, 翠王瓜


下: 金菇, 鮮冬菇, 雞脾菇, 年糕



上: 芋頭, 芝士腸, 蟹柳, 京蔥 等


下: 生菜, 皇帝菜, 菠菜, 小棠菜, 黃牙百



上: 魚角片(即好似炸過的魚片), 蓮藕片, 魷魚


下: 粉絲, 芽菜, 獨立包裝的日本麵, 豆腐



還有各款的醬汁 及


日本白飯和牛肉粒炒飯


其實仲有個雪糕櫃添, 不過因為太多人圍住


影唔到相, 分別有四款口味


芝麻, 雲呢嗱, 芒果及朱古力



唔好望落去好似好少食物啊, 其實我覺得又係果句


貴精不貴多, 牛陣比到一般火鍋需要的食材


加上不繼有貨, 再加上全部都好新鮮又乾淨


其實真係好飽嫁.....


 



我哋擇選了豆乳, 不過後來發覺應該試新湯底


應該試鐵觀音湯底嘛....算啦, 下次再試過



上級牛


好有牛牛味, 放咗落湯到, 薄薄咁, 肥廋適中, 真係靚牛牛, 抵食啊.


值得一讚的是 -----以為碟底係用咗啲菜或粉絲墊底


估唔到....唔係嫁, 係全碟都係牛牛呀....


加分呀...唔會好似有啲任食放題咁, 每次比少少你咁小氣


0c2d4cde.gif image by romi_romi



豬柳肉及豬腩肉


最近蕭c奶愛上了這款薄薄的豬肉啊.....


好好味嫁....哈哈.

015.gif image by romi_romi
..最後都添加咗一碟



近望吓啦, 會見到啲食材乾爽, 好乾淨

切到薄薄哋, 可以容易熟
af48944b.gif image by romi_romi


呢個魚角片, 我自己覺得好少火鍋店有, 好鬼好味


食落令我諗起日本啊....


粉絲方面, 如果可以改用日本的春雨, 即係日本粉絲,


就完美了...

d16c4689.gif image by romi_romi

自從食開咗日本粉絲後....就唔再食普通粉絲了


皇帝菜, 夠嫩, 好耐無食, 正.



一座底就開始計時


嘩...成枱都係食物, 好心急啊...



係咁放哂啲嘢入去個鍋到....等食等食

G010.gif image by romi_romi



再攞.....



呢碟係第二碟lu....唔好望見豬腩肉好肥咁呀


灼熟了, 薄薄的, 又不是太肥的, yummy yummy

_345.gif image by romi_romi



牛肉粒炒飯...嘩..估唔到好味


多料, 無油, 鹽味適中, 尤其讚的是多牛肉粒啊

G083.gif image by romi_romi



至於白飯, 就失色了, 望落去好似係用上日本珍珠米


可惜....唔係用靚日本米, 一望就知, 因為無色澤的


食落真係麻麻, 炒飯因為有料, 所以會好好多


這個白飯, 要扣分啊..

875328cc.gif image by romi_romi



反而呢款用上獨立包裝的麵,


會加分, 因為衛生, 好味, 份量多


呢個麵唔好睇少佢, 我食到後期才加


可能巳經食到6成飽啦, 嘩....呢個麵食嚟食去都食唔完


好鬼多嫁...但蕭c奶都食哂, 因為我係麵痴


同埋佢好夠煙韌, 蕭c奶點忍心唔食哂佢啊...

baa60776.gif image by romi_romi



 



巳經食到差不多尾聲了


其實我哋食到一小時的時候


都巳經好飽飽lu...


之後個30分鐘都係慢慢hea住嚟食


食埋雪糕先走了...



 



 



 



 


觀塘  APM, 第5期4樓22-23號, Tel: 2172 6322


太子  彌敦道750號  始創中心 B02-06, Tel: 26259234


尖沙咀 彌敦道63號  isquare 7樓 06 , Tel: 2311 1092


 



 


好味, 價錢合理, 環境舒適, 服務員態度誠懇,有禮


地點又方便, 鐘意食牛牛的blog 友, 要試吓了


蕭c奶及少爺都一定會再幫襯啊


G036.jpg image by romi_romi


沒有留言:

張貼留言