關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月6日 星期二

秋田紅蕃茄稻庭烏冬@元朗

 


Photobucket


2010年4月3日(星期六)


 


今日約咗裝修師父去現樓到睇吓佢啲手工


剛好在屯門, 唔錯呀, 啲手工都幾好喎


終於都叫做搵啱心水的裝修師父了...yeah!


之後同少爺去元朗到睇吓啲裝修材料


跟住我就提議去上次行過的一間


專食烏冬的食店


好想試好耐, 今次終於都有機會試lu


我哋而家希望趁住係天水圍


要多啲幫襯吓元朗一帶的食店啊...


 


秋田紅蕃茄稻庭烏冬


睇個menu都知, 原來除咗烏冬,


仲有好多嘢食添呀...



稻庭冷烏冬



稻庭冷烏冬 --- 都唔錯, 如果再冰凍一啲,


更加好呀. 有改善空間啊...呢個係35蚊 , 如果無記錯.



赤豚肉蕃茄湯烏冬 ---


原來有少少辣, 又係好鬼多料, 不過呢個豚肉就唔係真係啲靚肉,


我以為係食開的豚肉, 應該係薄薄哋, 好嫩個種.


佢之不過係斷章取意, 只不過係普通的廋肉啊....要扣分.



烏冬都夠爽口, 加上配料好足好多, 下次唔要豚肉,


叫其他先得.. 仲有唔夠蕃茄味啊, 個湯底要再濃啲的蕃茄先合格呀.

好似係40蚊



三文魚刺身 - 38元
夠肥美, 唔錯呀


肥牛炒雜菜 - 無諗過咁大碟, 好足料,


有金菇, 鮮冬菇, 洋蔥, 黃椒, 肥牛等等...



又係38蚊



食店環境乾淨, 企理, 服務員態度好, 上菜快



座位不擠迫, 坐得幾舒服



 



 



其實真係食唔哂, 個份量勁大,


叫咗4樣都係百幾蚊


最好多幾個朋友仔一齊就最好


可以食多好多款啊...


嗯....都幾抵食, 會再幫襯及介紹比朋友


2 則留言:

  1. 裝飾師傅在邊度搵架??你要裝D咩?
    依家的天氣唔太岩開工BOR~ 新完工依家唔出事, 過幾年就知死...
    [版主回覆04/08/2010 11:25:00]無意中透過BLOG到搵的, 見佢有好多JOB, 又多相睇, 就見佢啲手工都唔錯, 加上價錢又合理,唔太貴囉.
    放心啦,都未開工住, 我哋仲有啲問題要改,要傾,我諗預計4月十幾號先開工掛,加上又要擇日開工, 又要約埋師父上嚟'擺神'. 所以都未. 不過都算好彩, 最潮濕的日子都過咗啲,我諗應該OK的.
    我咪要批灰油油, 鋪地, 做地枱, KITCHEN及浴室做吊櫃,地櫃等等囉. 改水位, 做泥水, 做門等等囉.

    回覆刪除
  2. 嘩~ 大裝飾bor
    [版主回覆04/08/2010 20:29:00]係呀, 因為係一個吉的新公屋嚟的.

    回覆刪除