關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月7日 星期三

愉景灣黃昏遊@復活節

 


2010年4月4日(星期日)


續....


離開坪洲, 坐船到愉景灣


唔好笑我哋呀, 蕭c奶同愛麗詩都係第一次嚟愉景灣咋


 



 



嘩...好鐘意呢到啲屋呀....



 



 



 



 


ivy幫我哋呢兩位香港喱影番張合照


到此一遊


 



呢到個環境好清靜...仲好過珀麗灣啊...



嘆完個tea, ivy一家三口及師姐annie倆公婆先行各自回家


而我同愛麗詩就難得嚟到


當然四圍行吓囉...



呢到好似去咗布吉呀, 華欣等等的resort門口



真係好鐘意呢啲低密度屋



終於嚟到這個中央公園了.....真係好靚, 好舒服



好鬼清靜, 無人嫁...




 



嘩..住係到, 真係好, 個公園超靜, 環境優美



個湖好靚


 



嘻嘻...係到玩嘢, 咀咀先



 



 


 


 


 


 



 



 



 



仲有流水


 



如果可以同少爺係到散步, 談心就好lu..



 



 



等我餵吓天鵝先....



嘩..咁快就天黑了....又係時候要走了



入夜, 愉景灣的地面有閃閃嫁...好靚嫁



 



愉景灣呢個地方, 我一定會再嚟呀


尤其係要帶媽咪, 奶奶, 少爺嚟呀....


今日的節目好好呀....


聽日我哋就會去長洲了


沒有留言:

張貼留言