關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月30日 星期五

裝修day 4@鋪地磚

 


裝修day 4@鋪地磚


2010年4月29日(星期四)


 


咁又到咗裝修第4日了


逢星期四少爺都要返學


諗住可能去少一晚新屋


不過少爺都唔係好放心


加上少爺知道裝修師父今日開始鋪地磚


少爺話佢放咗學, 自己一個去新居到睇過先放心喎


因為少爺放成十點, 少爺叫我今晚好好休息


咁我就話我去做facial啦, 然後早啲返屋企休息等你返嚟啦.


 


少爺返到嚟屋企了


報告咗比我聽, 師父巳經鋪好地磚


佢自己好滿意, 同埋佢話鋪咗出嚟個效果好靚,好舒服


蕭c奶當然心急啦 好想睇啊...


少爺就影咗返嚟了...


 


嘩....好鐘意呀,,,我的木紋磚呀...


又真係幾靚喎...邊個擇先得嫁...嘻嘻


但係影相始終都唔及親眼見的


所以我聽日一定要上去親眼望啊...


 



 


仲有師父巳經將收細的浴室的門部份,


鋪番啲面磚了.



嗱....未動工前係咁的樣



連廚房的都鋪埋了....yeah.



 


師父今日就係做咗咁多嘢了


明天蕭c奶及少爺都放假一天


一連放三日, 要好好咁享受及跟一跟裝修的進度呢.


嘻....好鬼心急親眼見啲木紋地磚啊..


 


沒有留言:

張貼留言