關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月6日 星期二

坪洲行山遊@復活節

 



2010年4月4日(星期日)


 


今日我哋四大一細去行山呀


天氣唔錯呀,不冷也不熱


蕭C奶同愛麗詩咁大個人都係第一次去‘坪洲’啊


千其唔好笑啊。。。


到達當然要影番張合照啦。。


 



呢到都幾似澳門咁



都係好舊的樓



見幾靚就影吓囉



我哋要去手指山呀。。。出發



經過天后宮



見到手指山的路牌



有時都幾LIKE住鄉村



同一家三口影番張合照先


 





自己都影番張留念啊



呢間石屋幾得意喎。



前進了。。。



行到呢到有分叉路, 有好心人人士寫上手指山


信你了。。



嘻嘻。。。行咗幾十級樓梯


嚟到手指山了。。風景好靚, 當然小霧啲仲靚仲清


上到嚟空氣好清新,好舒服



無人嫁,幾鬼正呀


 


 



 



係手指山到望落去



 



 



手指山上的涼亭,碰巧無人, 快影。



離開手指山了,我哋要落山了。。。



而。。。前面方原幾里好似有個涼亭咁喎



再走近啲。。。好靚啊



全海景的涼亭,可以係到睇吓書,休息吓,


又有啲涼風吹埋嚟, 好鬼舒服囉



海景涼亭



又開始落山了



離開咗海景涼亭之後, 我哋就到咗另一個海景地方



一望無際, 呢一到令我諗起上年去日本沖繩的座間味島



 



臨走時, 影的



個田園洋娃娃好可愛啊..



好鐘意蕉樹同埋綠油油的草田



好多蕃茄呀...不過未熟啊



全程無咩人, 影相真係一流呀



開心樂田園在此



有好心人在石頭上畫上地圖



綠色加鮮紅色..好SHARP



呢棵仙人掌影態好少見咁喎



天色比較灰了, 我哋又要開始繼續落山



 



落山時經過影的



 



海景善堂



好有藝術



落到嚟,經過人家的住宅, 呢一間好有外國FEEL啊


種滿花花草草



嘩咁快就落到嚟了...我哋準備坐船過去


愉景灣了....下篇見.


 


第一次到坪洲, 原來係咁舒服, 咁靚的


下次一定要帶奶奶,媽媽佢哋嚟行吓


因為又唔辛苦, 好容易行啊


一家大細嚟吸吓新鮮空氣


好過成日去SHOPPING啦.


 


1 則留言:

  1. 係手指山到望落去,,..好似好大霧..可能天氣好d會好靚..!!
    [版主回覆04/08/2010 20:12:00]都係嫁, 如果有陽光仲靚呀...多謝您的到訪呀

    回覆刪除