關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月29日 星期四

裝修進度@MARK電制位及買面磚

裝修進度@MARK電制位及買面磚


2010年4月25日(星期日)


 


因為浴室的門比較大


由於我哋想將洗衣機放入浴室


所以少爺決定將浴室門收細, 變番平時咁大


同咗裝修師父傾過呢一部份


師父就要起番個磚牆,當然磚就裝修師父包埋


但係就唔包鋪番面的面磚


就要自己買,師父話我哋唔得閒,


佢都可以幫我哋買,不過我哋倆公婆


怕師父買錯又買咗啲唔鐘意的


所以都係親自去買好過。


早幾日巳經同少爺睇咗去邊間買


因為要買25塊8X8吋的面磚


話好重唔係,但唔重咩,都有一定的重量


所以請咗老爺幫用,今日佢倆父子就出去買


同埋攞去新居到了。



 


呢隻面磚好普通,係啞色白色面的,


之前搵咗幾間都要$3.5或者以上


經過我哋搵咗一間,每塊係$2.8,


嘩。。。都平咗好多嫁了。小數怕長計呀嘛。


 


老爺好好,幫少爺一齊攞咗去新居,


之後老爺走先,因為少爺約咗水電師父嚟MARK電制位


我哋終於都MARK位了。。。哈哈。


咁師父就可以開工囉。


 


而我。。就無出去新居,因為今日唔駛我出場


我就返娘家幫媽咪打掃吓屋企


我都好忙嫁, 洗浴室,地毯,掃地,洗冷氣機,


抹塵,收衫,晾衫等等。。。


之後就等埋媽咪及少爺返嚟食飯囉。


少爺返到嚟,話水電師父好好人,好NICE喎


又好傾,又無所謂。


咁我話:咁就好了。心諗,唔知有無機會見到佢呢。


 


今日多謝老爺幫手


亦都好高興可以遇到一位好NICE的水電師父啊。


3 則留言:

  1. 洗衣機放洗手間可能會較潮濕易壞,要留意呢~
    [版主回覆04/30/2010 12:38:00]我都知呀, 但屋細無法子, 第日你嚟到就會知. 講比你哋聽你哋會好唔明, 真係有苦自己知. 其實啲朋友仲有好嘢見議我哋點擺點整...but我真係好想講, 我間屋真係好細嫁咋.....我就同佢哋講, 你哋嚟到就明嫁了, 我唔想講咁多了, 反正講嚟講去都唔明嫁....
    不過我都慣咗洗衣機放係浴室, 因為而家都係咁. 嘻嘻.
    第日啦, 第日我同少爺努力買到大屋, 咁就唔同了....

    回覆刪除
  2. 加油呀!
    [版主回覆05/01/2010 00:31:00]一定一定...

    回覆刪除
  3. 好期待睇完成後既新居啊 ~~ 細唔緊要..最近要你兩口子住得開心 ...
    [版主回覆05/03/2010 16:24:00]謝謝皮皮的SUPPORT呀。
    我都好期待,不過裝修過程真係好差煩呀。要跟得好實。出咗問題又好麻煩喎。

    回覆刪除